-
Det blir väl en bra story till era barn senare (om ni visste vad pappa fick resa runt och "kämpa" )isisisis skrev 2009-10-15 10:30:08 följande:Min man var som din innan den sista gången.Han var trött på det."Nu har jag runkat i varenda stad i Europa snart" var kommentaren (ursäkta språket)Men så har det varit 6 behandlingar också.Som tur var gick det nu.
-
Merlot - det känns som dom måste förklara för dig varför det iåsfall inte beror på äggen? Vad dom grundar detta på, det kan ju inte bara vara pga befruktningsgraden?
Vid min förra ÄD fick ju donatorn ut 5 ägg, 3 befruktades och i slutändan dog alla, det var aldrig ngt snack om att det berodde på min man eftersom vi historiskt haft hög befruktningsgrad vid våra ivf! På nästa ÄD fick vi ju ut 8 st ägg och 7 befruktades dvs det berodde helt och håller på den 23 årige donatorns ägg gången innan att det inte gick bra!
-
Makima WOW VAD HÄRLIGT VAD GLAD JAG BLIR GRATTIS VÄNNEN
-
Carmencita jag hänger inte med riktigt man får väl blödningen efter zoladex efter 10 dagar så då är det väl som det ska vara? Välkommen till oss
-
Låla tycker du skall boka in ett vul till innan det är dags att åka! På min remiss från AVA Åbo så står det att jag skall göra vul för att kontrollera slemhinna och se att jag inte har några cystor. Så jag vet inte vad det innebär om man har en cysta, om det är ngt hinder på ngt sätt? Kanske ngn annan har erfarenhet av det? Det kan ju vara så att cystan spricker vilken dag som helst (brukar kännas) och att vid ett ytterligare vul så ser dom att den är borta, hoppas det blir så! Kram
-
Fortsätter hoppas för Saknarknytte och Rödluvan det är jobbigt att hålla ut till testdag, men före ruvardag 13 testar iallafall inte jag för att vara hyfsat säker!
-
Det kom faktiskt lite lite svagt rosa aktigt på pappret när jag torkade mig nyss, så jag hoppas hoppas
-
När jag testade plus sist, mitt första plus någonsin så testade jag med clearblue digital och jag tyckte det var så extra härligt för då står det ju "gravid" i testrutan och det tyckte jag var en starkare känsla än att se ett streck... fast sen testade jag ju med alla möjliga sorter och fick streck oxå alla + är ju bra + helt klart
-
Ja fredag för 9 veckor sedan var den hemska Ma dagen och nu är det banne mig dags för "skrället" att återkomma! BASTA!!
-
Kramiiis oavsett hur det går så skickar jag en stor bamsig nallekram