• Caribe

Vi som gör äggdonation ute i Europa

Sodkt vännen skriver det här oxå om du behöver en paus så skall du unna dig det, detta tär ju både psykiskt och fysiskt och det är lätt att tappa bort sig själv i processen! Varför inte starta det nya året med att göra ett nytt försök så hinner du samla kraft!

Merlot känner för dig, vet inget värre än att ruva...... {#lang_emotions_djavulsk}

• Caribe

Kramiiis jag håller oxå tummarna vad skönt nu kan du dra en lättnadens suck att mannen lämnat sitt bidrag tar han båten hem ikväll eller?

Saknarknytte snart dags för er oxå, så spännande Jag tror absolut på akupunktur för att stimulera bra blod cirkulation och på så sätt öka chanserna!

Mens, mens, mens var är du? Komsi komsi komsi...lockar.....
  • Caribe

Kramiiis vi gjorde ju likadant, först åkte min P fram och tillbaka & sen åkte vi tillsammans en gång till, känns lite kul att det är mer press på mannen för en gångs skull att dom får åka en extra gång och ta lite ansvar

Ja baby-boom nästa år låter mkt bra

• Caribe

Annikamarie - {#lang_emotions_cry} skit oxå, vet hur det känns vännen - då får vi hoppas på dom 2 du har kvar i frysen istället! Bamsekram! {#lang_emotions_heart}

Kramiis tummarna för många befruktade ägg!!! {#lang_emotions_flower}

Rödluvan vad skönt att du kunde bli lugnad beträffande spottingen

• Caribe

Kramiiis ja fy när man väntar på det där samtalet... jag höll på "loose it" kommer jag ihåg!

Men om det är ngn tröst så ringde dom snabbt typ vid 10 tiden när det gått åt skogen för min donator, men dom ringde sent typ 11.15 när det hade gått jättebra för donator nr 2 så vi får hoppas att dom har goda skäl att ringa sent till dig oxå

• Caribe

Har varit nere i vårt gym och tränat "core" en halvtimme och nu rusade jag tillbaka för att se hur det går kramiiis, vilken nagelbitare..... dom kanske har mkt att göra just idag och därför inte hunnit, det är ju labb tanten som ringer och hon jobbar ju ensam!

• Caribe

Kramiiis - har dom sagt ngn tid dom skall ringa? Tycker oxå du kan ringa nu och säga att du förgås av nervositet! Åbo ringer alltid ang ägg, mailar inte!

• Caribe

Kramiiis - det nog rekord som jag hört om från Åbo, grattis vännen då var det värt all väntan varmt lycka till imorgon nu!

• Caribe

Kramiiis - om du får 1 embryo av klass 2, så kommer du bara få 1 tillbaka då är dom stenhårda - men om det är klass 3 så kan man tjata till sig två stycken men då gäller det att du gör det på morgonen - det är för sent när du kommer till insättning för då kanske dom fryst alla utom 1.

• Caribe

Se hela bilden

BON VOYAGE KRAMIIIS
Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa