• Meli

Svårt att få till syskon andra tråden

Skapar en ny tråd för oss som kämpar med syskon, vi var ju några stycken och det är alltid skönt att prata med andra i liknande situation

• Svar på tråden Svårt att få till syskon andra tråden
  • dison

Meli: Håller med dig om att denna tråd är en liten oas. Min tjej är precis 6 år och har börjat i förskoleklass och då blir det ännu tydligare att nästan alla andra i klassen har syskon. Då känner man sig utanför den svenska normen för hur en familj ska se ut. Varför trappar du ner med Pergo?

Katta: Lycka till med kalaset! Hade själv två barnkalas i rad för några veckor sedan för min dotter. Mycket jobb men också mycket glädje!

• Meli

dison

jag trappar ner för att jag hade ÄL utan pergo innan, om än oregelbunden, fast sist jag testade helt utan så hade jag ingen ÄL, så jag vill se hur svag dos som krävs. och nu har jag ätit Pergo från och till i 1,5 år, och jag kan ju inte äta det för evigt....det har ju inte hjälpt med bebisverkstaden....
    vet hur du känner dig med att man är utanför normen...
    Kram

• Linkan71

Någon som vet en bra klinik som ligger i "åkbart" avstånd från Norrköping? Vi gjorde vårt landstingsbetalda försök i Linköping men jag är osäker på om de tar emot privat

• greta67

Hej!
    Här är det bara bra. Äntligen fått mens så nu kan det bli FET i nov. Skönt.

Linkan71: Vad jag vet tar Linköping imot privat med. Men själv åker vi till Falun. Underbar personal och allt var bara kanon.
    Lycka till alla

• Linkan71

Var in på deras hemsida men hittade inget. Förr stod det priser på sidan så det var därför jag undrade. Vad kostar det i falun?

• Katta

Första IVF/ISCI försöker gick rakt åt helvete... (ursäkta språket)
    Började blöda natten mot söndag och tösens 6-årskalas hade vi på söndag em. Det var bara att bita ihop och le.....

Kram på er!

/Katta

• Meli

Katta

Åhh vad tråkigt, skickar tröstkramar.....

Svar på tråden Svårt att få till syskon andra tråden