Svårt att få till syskon andra tråden
Skapar en ny tråd för oss som kämpar med syskon, vi var ju några stycken och det är alltid skönt att prata med andra i liknande situation
Skapar en ny tråd för oss som kämpar med syskon, vi var ju några stycken och det är alltid skönt att prata med andra i liknande situation
Hej!
Vad är Pergo för något? Hormonstimulerande eller?
Tacksam för svar!
kram!
Hej!
Callesmama: Pergotime är hormonstimulerande som (förhoppningsvis) ger ägglossning.
Hur har ni det annars allihop?
Kramis!
Hej!
Jo idag är det rätt skapligt!!
Väntar på mensen än!!
Själva då??
Kramiz
Hej, jag vill också vara med! Vi har en tjej på 4 år och vi har försökt skaffa syskon i 1 1/2 år. Jag blev gravid med dottern på fjärde försöket, blev gravid igen på första försöket i februari 2004, men slutade i ma i april förra året och sedan dess har jag inte lyckats bli gravid alls. Börjar kännas helt omöjligt att få ett barn till.
Kommer med lite uppmuntran i denna tråden nu!
Åt min första pergokur förra månaden och det tog sig på första försöket.
Är nu gravid i v 7 efter att ha försökt tillverka ett syskon sedan i januari -04!
Så ge inte upp hoppet!!!
Roligt att hitta denna tråd. Vi är väl inte på G än på ett tag men så småningom så
hej!
jag kämpar oxå för ett syskon till Robin... Fast han är ju inget jordbarn, men ändå storebror så småningom.... hoppas man lyckas snart. Längtar ihjäl mig... kram alle hopa som kämpar...
Ruvar just nu och har testdag om en vecka.
Kan ni inte hålla tummarna för mig då så min son får bli storebror och jag 2 barnsmamma !!!!
Hej
Här är en till ruvare
Ska ha kalas för min dotter på söndag,...ingen rast... ingen ro
Hej hopp
nu har jag fått mens igen.
Det går inte helt enkelt ochy då är det så skönt att ha denna tråd, att man inte är ensam, för i verkliga livet så måste jag säga att jag är helt ensam om detta, alla andra har två barn, eller väntar....
Nu håller jag på att trappa ner med Pergot. Först två tabletter, så 1,5 och så provar jag men en denna månaden och ser om det ger ÄL....
Kram