• bibizaza

Vi som vill ha ett + i september!!

Hej alla goa tjejer!

Vi kör väll på som vanligt med ännu en tråd, fylld med ämnen om allt mellan himmel och jord, och lite bebis snack såklart
    Vi är några som är kvar sen starten i dec -08, och några som kom till månaderna efter. Men också några nya babes, och vi hoppas givetvis att vi blir ännu fler som hänger på denna månaden!!

Många har fått ett underbart {#lang_emotions_plus} och hänger fortfarande kvar med oss....

Så välkommna gamla som nya till september-tråden. Nu är det våran tur!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-24 11:13
    En ny tråd för oktober har gjorts! Vi ses väll där alla som inte blev gravida denna månaden?
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m47507309.html
  • Svar på tråden Vi som vill ha ett + i september!!
  • bibizaza
    Vi som vill ha ett {#lang_emotions_plus} denna månaden är:

{#lang_emotions_flower}

Clearwater BIM 7/9 Försök 13, Barn ett

Förväntansfull0406
    BIM ca 8/9 Försök 12, Barn tre

Kamikazee BIM 11/9

Familjen Rockström BIM 17/9 Försök 2, Andra barnet

2 barns mamma84 BIM 18/9 Försök 3, Barn tre

Stina 85, BIM ca 19/9, Försök 2, Andra barnet

misa85 BIM ca 19/9

Svampp, BIM ca 21/9 Försök 1, Första barnet

MrsMoss BIM ca 24/9 Försök 10, Andra barnet

Angeni BIM ca 25/9 Andra försöket, Andra barnet

Puchiko Bim??? första barnet. (mens har inte kommit igång)

{#lang_emotions_flower}
    kela81 skrev 2009-08-25 23:58:56 följande:
    Får jag hoppa in här? Var ett bra tag sen jag hängde i någon BIM tråd sist, men hoppas på ett pluss i September gör jag så Har försökt sen i juli 08, 4:e pergokuren nu.
    hej hej!! Vilket datum har du BIM så jag kan lägga in det??
  • bibizaza
    Förväntansfull0406 skrev 2009-08-25 22:17:30 följande:
    okey, men vad tusan beror det på?? jag har varit utan skydd i över ett år och ALDRIG fått en enda mellan blödning! hoppas det ger med sig nu efter någon dag. och HUR kan man få det av träning? Jag har rejäl verk nu med...så typiskt.
    darling, hoppas att allt är bra med dig. Jag vet inte så mycket om mellanblödningar, förutom att jag har haft dom några gånger själv. Men det brukar ta slut efter nån/några dagar. En gång hade jag det nästan fram till mens, men det var bara den gången. Hoppas att det inte är ngt som gör att du inte kan starta kuren...men det tror jag inte. Kram vännen
  • bibizaza

Vi som vill ha ett {#lang_emotions_plus} denna månaden är:

{#lang_emotions_flower}

Kela81 BIM 4/9

Clearwater
    BIM 7/9 Försök 13, Barn ett

Förväntansfull0406
    BIM ca 8/9 Försök 12, Barn tre

Kamikazee BIM 11/9

Familjen Rockström BIM 17/9 Försök 2, Andra barnet

2 barns mamma84 BIM 18/9 Försök 3, Barn tre

Stina 85, BIM ca 19/9, Försök 2, Andra barnet

misa85 BIM ca 19/9

Svampp, BIM ca 21/9 Försök 1, Första barnet

MrsMoss BIM ca 24/9 Försök 10, Andra barnet

Angeni BIM ca 25/9 Andra försöket, Andra barnet

Puchiko Bim??? första barnet. (mens har inte kommit igång)

{#lang_emotions_flower}

• kela81

Tack MrsMoss Jag har en förmåga att sabba till de där listorna jag haha
    Äter pergotime och hadde äl i torsdags, kännde av det innan i äggstockarna, som vanligt för mig med pergon. Fast efter det har jag haft ont i "tjejmagen" speciellt när jag reser mig upp och så, är det någon som haft så nån gång? Känns lite kontsigt då det inte varit så föregående gånger.

• angeni

Hej tjejer. Vet inte om det kommer bli något plus för oss denna månaden. Vet inte om vi orkar kämpa för det.

Massa saker som har hänt. Föräldrar ligger i skilsmässa och vår dotter har inte fått så bra reslutat på undersökrningarna efter urinvägsinfektionen. Så vi tar det nog lugnt med bebis bakandet ett tag.
    Detta dels då min mor och lillebror ska bo hemma med oss i vårt lilla hus och vår säng står i vardagsrummet. Sedan så kommer det vara alldeles för mycket att göra både fysiskt och psykiskt.

Hoppas att ni andra får ett plus iallafall

• Nallebjörnis
    kela81 skrev 2009-08-25 23:58:56 följande:
    Får jag hoppa in här? Var ett bra tag sen jag hängde i någon BIM tråd sist, men hoppas på ett pluss i September gör jag så Har försökt sen i juli 08, 4:e pergokuren nu.
    Håller tummar och tår så hårt ja kan för dig tjejen!!
  • Förväntansfull0406

Hej tjejer, e inne i båda trådar nu och skriver

Det blev ingen mellan blödning tyvärr, mens kom med full kraft sent igår kväll och idga har jag mått apa, jag blöder igenom tampong på 15 och jag har kännt mig svimfärdig (som vanligt då)

Fy fan som jag tjöt i morse....jag hade helt glömt bort att jag börjat blöda så i morse när jag gick på toa såg ajg det och gråten abar kom över mig, ni vet sån riktig panik gråt, det var skönt på samma vis, jag behövde verkligen få ur mig allt men ove ville jag skulle stanna hemma, jag var så vansinnigt ledsen och kände bara att nä fy fan för allt.

Min gyn ringde upp mig halv tolv idag, hon förklarade att min kropp har (som någon beskrivit) kämpat och kämpat och KÄMPAT med att försöka lossa ägg, antagligen hela helgen, för det har varit full stegring (för den som undrar) både fre, lörd, sön och måndag, så hon förklarade på sitt vis (jag fatta inte allt) och rätta mig om det låter helt tokigt, men att ägget och slemhinnan bygger upp med östrogen och skit, så detta med fotbollen igår hade inget alls med att mens kom utan det blev väl bara ett sånt överslag typ....att det som kroppen misslyckats med måste stöta bort det, direkt.

Men på lördag börjar jag med pergo, och det gjorde mig mycket gladare, alltid nått.

Kram och tack för allt stöd. Jag vet inte alls hur man ska räkna bim nu.

Svar på tråden Vi som vill ha ett + i september!!