• bibizaza

Vi som vill ha ett + i september!!

Hej alla goa tjejer!

Vi kör väll på som vanligt med ännu en tråd, fylld med ämnen om allt mellan himmel och jord, och lite bebis snack såklart
    Vi är några som är kvar sen starten i dec -08, och några som kom till månaderna efter. Men också några nya babes, och vi hoppas givetvis att vi blir ännu fler som hänger på denna månaden!!

Många har fått ett underbart {#lang_emotions_plus} och hänger fortfarande kvar med oss....

Så välkommna gamla som nya till september-tråden. Nu är det våran tur!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-24 11:13
    En ny tråd för oktober har gjorts! Vi ses väll där alla som inte blev gravida denna månaden?
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m47507309.html
  • Svar på tråden Vi som vill ha ett + i september!!
  • lia27

Hej,vill gärna vara med här:)
    Vi som vill ha ett {#lang_emotions_plus} denna månaden är:

{#lang_emotions_flower}

Kela81 BIM 4/9

Clearwater BIM 7/9 Försök 13, Barn ett

Kamikazee BIM 11/9

Familjen Rockström BIM 17/9 Försök 2, Andra barnet

2 barns mamma84 BIM 18/9 Försök 3, Barn tre

Stina 85, BIM ca 19/9, Försök 2, Andra barnet

misa85 BIM ca 19/9

Svampp, BIM ca 21/9 Försök 1, Första barnet

Förväntansfull0406 BIM Ca 23/9 Försök 12, första pergo kuren. Barn tre

Mary 0280 BIM 23/9 första barnet, första pergokuren

Angeni BIM ca 25/9 Andra försöket, Andra barnet

MrsMoss BIM ca 26/9 Försök 10, Andra barnet

Lia27 BIM 26/9 Försök 1 efter MF2/8,Första barnet

Puchiko Bim??? första barnet. (mens har inte kommit igång)

• bibizaza
    Vi som vill ha ett {#lang_emotions_plus} denna månaden är:

{#lang_emotions_flower}

Kela81 BIM 4/9

Kamikazee BIM 11/9

misa85 BIM ca 19/9

{#lang_emotions_flower}
  • bibizaza
    lia27 skrev 2009-08-30 23:35:55 följande:
    Hm...det gick visst ej o få till de ts?
    välkommen!! Jag fixade in dig på listan...det ser lite roligt ut ifall man inte har plus tjänsten

Hej alla godingar!
    Skall snart på lillkillens första inskolningsdag på dagis..hoppas verkligen att det kommer gå bra. Vi har pratat lite om det nu i dagarna, och först ville han inte alls gå, men nu verkar han tycka det skall bli roligt.

Har mensvärk...fortfarande. Hoppas att den tar slut snart. Jag önskar mig en särskild present till min födelsedag i oktober och det är att jag är gravid. Vet ni ifall det finns ngn särskild gud som man skall offra ngt till??
  • Trollmamma till 4
    bibizaza skrev 2009-08-31 09:00:34 följande:
    Hej alla godingar!Skall snart på lillkillens första inskolningsdag på dagis..hoppas verkligen att det kommer gå bra. Vi har pratat lite om det nu i dagarna, och först ville han inte alls gå, men nu verkar han tycka det skall bli roligt. Har mensvärk...fortfarande. Hoppas att den tar slut snart. Jag önskar mig en särskild present till min födelsedag i oktober och det är att jag är gravid. Vet ni ifall det finns ngn särskild gud som man skall offra ngt till??
    Han kommer tycka det är så kul när han väl kommer in i det

Jag brukar offra mig till fertilitetsgudinnan

Kan du lägga in mig på listan vännen?

BIM ca 28 sep försök 23 4:e barnet 1:a Pergokuren
  • bibizaza
    Vi som vill ha ett {#lang_emotions_plus} denna månaden är:

{#lang_emotions_flower}

Kela81 BIM 4/9

Kamikazee BIM 11/9

misa85 BIM ca 19/9

Majjssan BIM ca 28/9 försök 23 4:e barnet 1:a Pergokuren

{#lang_emotions_flower}
    Trollmamma till 4 skrev 2009-08-31 09:03:55 följande:
    Han kommer tycka det är så kul när han väl kommer in i det Jag brukar offra mig till fertilitetsgudinnan Kan du lägga in mig på listan vännen?BIM ca 28 sep försök 23 4:e barnet 1:a Pergokuren
    Hoppas verkligen att det kommer att funka med Pergo för dig vännen!! Måste kännas bra att det äntligen har hänt ngt efter så lång tid. Håller alla tummar jag har!!!
  • Trollmamma till 4

MrsMoss: Ja det känns jätteskönt att det äntligen händer något Bara man inte får för många äggblåsor så att man får sexförbud..

Kram

• bibizaza
    Trollmamma till 4 skrev 2009-08-31 12:22:05 följande:
    MrsMoss: Ja det känns jätteskönt att det äntligen händer något Bara man inte får för många äggblåsor så att man får sexförbud..Kram
    sexförbud??!! NEJ, det skulle ju vara fruktansvärt. Ta hellre min högra lilltå!!!

Allt gick bra på dagis idag..han var så ledsen när han var tvungen att gå. Grät och jag var tvungen att bära honom ut och en bit på vägen. Känns nästan som att han är för gammal för 2 veckors inskolning..han kommer ju bara att bli sur varje dag ifall han måste gå efter 1-2 timmar. Hoppas att dom ser efter en vecka kanske att jag inte måste ranta med, och att han klarar sig bra. han brydde ju sig inte alls om mig idag, vilket är bra

Längtar till ÄL. Skall kolla med stickor denna månaden, så att vi verkligen träffar rätt. Vill inte förlora mer månader nu på att man inte är säker, inte orkar ha sex, och missar allt. Nej nu skall här göras barn. Orka eller inte orka, det spelar ingen roll. Är trött på alla dessa halvdana försök.- Nu gäller det!!!
  • Trollmamma till 4
    bibizaza skrev 2009-08-31 17:30:19 följande:
    sexförbud??!! NEJ, det skulle ju vara fruktansvärt. Ta hellre min högra lilltå!!! Allt gick bra på dagis idag..han var så ledsen när han var tvungen att gå. Grät och jag var tvungen att bära honom ut och en bit på vägen. Känns nästan som att han är för gammal för 2 veckors inskolning..han kommer ju bara att bli sur varje dag ifall han måste gå efter 1-2 timmar. Hoppas att dom ser efter en vecka kanske att jag inte måste ranta med, och att han klarar sig bra. han brydde ju sig inte alls om mig idag, vilket är bra Längtar till ÄL. Skall kolla med stickor denna månaden, så att vi verkligen träffar rätt. Vill inte förlora mer månader nu på att man inte är säker, inte orkar ha sex, och missar allt. Nej nu skall här göras barn. Orka eller inte orka, det spelar ingen roll. Är trött på alla dessa halvdana försök.- Nu gäller det!!!
    Sex vill man ju ha när man har Äl (annars oxå men liiiiite mer vid Äl)

Efter några dagar så brukar man få gå hem en stund så dem ser att det funkar att lämna sonen själv samt att han får äta lunch själv med barnen nån dag.. Sen kanske han inte behöver 2 veckors inskolning..
Svar på tråden Vi som vill ha ett + i september!!