• bibizaza

Vi som vill ha ett + i september!!

Hej alla goa tjejer!

Vi kör väll på som vanligt med ännu en tråd, fylld med ämnen om allt mellan himmel och jord, och lite bebis snack såklart
    Vi är några som är kvar sen starten i dec -08, och några som kom till månaderna efter. Men också några nya babes, och vi hoppas givetvis att vi blir ännu fler som hänger på denna månaden!!

Många har fått ett underbart {#lang_emotions_plus} och hänger fortfarande kvar med oss....

Så välkommna gamla som nya till september-tråden. Nu är det våran tur!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-24 11:13
    En ny tråd för oktober har gjorts! Vi ses väll där alla som inte blev gravida denna månaden?
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m47507309.html
  • Svar på tråden Vi som vill ha ett + i september!!
  • Lejonmama
    Nallebjörnis skrev 2009-08-30 11:24:14 följande:
    tjoho 99 dagar kvar ida... nere på 2 siffrigt! *jippi*
    Va roligt, nedräkningen har börjat=) För min del känns det så avlägset, hur långt borta som helst.. hoppas tiden går fort nu.
    Hur känns det idag då? mindre ont?
  • Nallebjörnis
    Lejonmama skrev 2009-08-30 11:39:16 följande:
    Va roligt, nedräkningen har börjat=) För min del känns det så avlägset, hur långt borta som helst.. hoppas tiden går fort nu. Hur känns det idag då? mindre ont?
    ja super! sambon sa imorse att han tyckte att tiden går så sakta ju... det tycker inte ja... börjar bli lite små nervös...
    jo då.. har stränga förbud här hemma ida tydligen av sambon.. ska ligga i soffan hela dan tydligen.... sambon är sträng...
  • bibizaza

hej tjejer!!

Hoppas allt är bra med er. Ni som är gravida, vi som har mens, och ni som bara väntar
    Själv har jag mensvärk och är på dåligt humör...eller lite iallafall. Blir alltid sådan i dessa tider, man skall passa sig för att säga fel saker till mig

Mamma åker hem idag på eftermiddagen, skall bli tråkigt att bli ensam igen. Men vad gör man? Hon kan ju inte vara här jämt.
    Jag har inskolning för Ibrahim som börjar imorgon..hoppas att det kommer gå bra. Han har blivit lite mammig nu sen han kom hem, men det är väll inte så konstigt. Vi sågs ju inte på så länge. Skall väll bara dit någon timme först, vi får väll se hur länge jag behöver vara där.

På jobbfronten händer det ingenting. Inte för att jag varit arbetslös så länge, men man är ju uttråkad. Finns ju nästan inga jobb här. Och mycket säljarjobb, lärare, chefer etc. Inget för en vanlig svensson Hoppas att det dyker upp ngt snart.

ha det gött

• Kamikazee

Hej!
    Det här började jag min morgon med:

www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp&a=514200

Man kan bli trött för mindre. Annars har jag haft ÄL-flytningar i ett par dagar och idag gav stickan full stegring. Så vi får väl se vad som händer.

• Kamikazee

Nalle- tja, det var ju inte vår lägenhet som strök med. Men det stinker skit. Fast man inser ju hur mycket bullshit som skriv i tidningarna. Branden var inte alls anlagd, utan började i en elcentral och det brann bara på ett ställe. Det är fantastiskt hur journalister kan krångla till det

Rosa Elicia 070907 kl. 22.11
  • Nallebjörnis
    Kamikazee skrev 2009-08-30 13:59:43 följande:
    Nalle- tja, det var ju inte vår lägenhet som strök med. Men det stinker skit. Fast man inser ju hur mycket bullshit som skriv i tidningarna. Branden var inte alls anlagd, utan började i en elcentral och det brann bara på ett ställe. Det är fantastiskt hur journalister kan krångla till det
    mmm precis! men jobbigt ändå!
    oki vilket skit då... ja man ska ju inte tro på allt man läser jue...
  • Kamikazee

Ja, det är ju inte varje söndag man får börja med att riva åt sig kläder åt dottern, själv dra på sig det som finns till hands och springa ut kl 7.20 och se bolmrök slå ut ur ett fönster. Jag är så jäkla tacksam att det inte var i vår svale. De lägenheter som låg i den svale som brann blev rök och vattenskadade. Grannarna kommer inte kunna flytta hem på månader.

Jag måste bara tillägga en grej - idag blev jag moster till en liten tjej för 4:e gången. Det är alltså min systers fjärde barn och även det blev en flicka fast jag benhårt trodde det var en kille denna gång. Men nepp, det verkar som om min svåger bara har tjejspermier i kånkelbärarna Är bara lite avundssjuk

Rosa Elicia 070907 kl. 22.11
  • Nallebjörnis
    Kamikazee skrev 2009-08-30 21:47:51 följande:
    Ja, det är ju inte varje söndag man får börja med att riva åt sig kläder åt dottern, själv dra på sig det som finns till hands och springa ut kl 7.20 och se bolmrök slå ut ur ett fönster. Jag är så jäkla tacksam att det inte var i vår svale. De lägenheter som låg i den svale som brann blev rök och vattenskadade. Grannarna kommer inte kunna flytta hem på månader.Jag måste bara tillägga en grej - idag blev jag moster till en liten tjej för 4:e gången. Det är alltså min systers fjärde barn och även det blev en flicka fast jag benhårt trodde det var en kille denna gång. Men nepp, det verkar som om min svåger bara har tjejspermier i kånkelbärarna Är bara lite avundssjuk
    Grattis... kan förstå de...
Svar på tråden Vi som vill ha ett + i september!!