Inlägg från: Nallebjörnis |Visa alla inlägg
  • Nallebjörnis
    bibizaza skrev 2009-08-25 09:01:50 följande:
    Ja jag väntar igentligen på mensen för denna månaden...mannen var bortrest under ÄL så jag vet att det inte blir ngt. Men den vill inte komma Klart att du skall hänga på!! Det är väll självklart att du skall vara med oss....du är ju gravid åt oss alla Välkommna alla nya tjejer!! Kul att ni hänger på här. Vi hoppas att ni är ganska aktiva och uppdaterar då och då. Ifall ni inte vill hänga på mer, bara ta bort er själva från listan, så man vet.Som sagt jag väntar på min mens för denna månaden..jag tror att jag skulle fått den igår. Har lite molnvärk och så, så den är säkert på G. Jag fick en sådan dum idé när jag låg och skulle somna igår. Tänk ifall ÄL kom senare än vanligt (skulle komma vid 16:e ca) och att jag fick den runt tiden då mannen kom hem och vi hade sex (20:e) Men det är så långsökt, så det finns väll ingen chans för det. Men man kan väll få drömma
    Tack tack!!{#lang_emotions_laughing}
  • Nallebjörnis
    kela81 skrev 2009-08-25 23:58:56 följande:
    Får jag hoppa in här? Var ett bra tag sen jag hängde i någon BIM tråd sist, men hoppas på ett pluss i September gör jag så Har försökt sen i juli 08, 4:e pergokuren nu.
    Håller tummar och tår så hårt ja kan för dig tjejen!!
  • Nallebjörnis
    knäppis skrev 2009-08-27 21:35:46 följande:
    hej alla gamla å massa nya tjejer ser jag... jag tittar in till er vettni*krama om* förväntansfull... jäkla skit... men bra med pregon då hoppas vi!du luras lite med din nya bild... tror de ä nallebjörnis...kram på er!
    hihi nej då inte ja... *fniss*
    Förväntansfull0406 skrev 2009-08-27 22:01:34 följande:
    ja just det nalle hade sån bild innan.Ja, vad ska man säga, bättre lycka nästa gång....igen. Träffa min kollega på festen vi var på igår, tacka av våra chefer. Hon e runt v 8 och hon mår sååååååå dåligt! hon tål INGET alls! fy fan, ju längre kvällen gick ju sämmre blev hon, vi fick stänga dörrarna när folk gick ut och rökte, för det spydde hon av, och sen satt alla mammor och prata gravid minnen, ja ni vet, "jag spydde i 8 mån" jag spydde i 13 veckor och ja lite sånt snack, och hon blev gråare och gråare i annsiktet, fick rusa ut på dass....Alltså ska man behöva må så dåligt! hon tål inga avvikande dofter alls! men äter som hon ska och hade redan lite put på magen, men hon baar går och hoppas allt ska bli bra, finns det inte tabl eller nått att ta! fan hon ska tillbaka efetr sem på mån och vi jobbar ju i vården, ni fattar själva utan att gå in på detaljer. Hur ska hon klara det stackarn? Ni som e gravida mena jag, vad säger Bm om det? ska man härda ut eller?
    Min bästa kompis var sjukskriven hela sin grav pga illamånede.. inget hjälpte.. denna grav så spyr hon så fort hon äter m.m och har provat massa olika tablettet... sist blev hon skickad av BM till akuten för att få drop eftersom hon inte får behålla nåt... tråkigt...
  • Nallebjörnis
    Trollmamma till 4 skrev 2009-08-29 07:23:42 följande:
    Nallebjörnis: Hoppas du mår bättre snart å vilken fin mage du har Stor kram till er Förväntansfull: Hoppas det ordnar upp sig för henne!PS: Har du läst eller fått information om att Pergotime kan öka chansen till tvillingar?Ska du få göra ett Vul på cd 12-14 nångång?
    Tack vad snäll du är!
    ida mår ja lite bättre.. iofs har ja ju precis gått upp... men men
    ida ska ja på 1 års kalas... min bästa kompis lilltjej fyller år!
  • Nallebjörnis
    bibizaza skrev 2009-08-29 11:42:30 följande:
    Hoppas att du känner dig bättre idag. jag vet hur det var...vissa dagar ville man bara krypa ner under täcket och inte gå upp. Men det går över My: Hur skall vi klara oss???!!! Och jag missade ju att vara inne igår, för jag satt och tjötade med mamma. Hoppas att du kopplar in datan snart och kommer tillbaka till oss Skall gå på bio idag med miniman och mamma. Skall åka till trollhättan och kolla på Nicke nyfiken...det blir Ibrahims första biobesök, och jag hoppas verkligen att han uppför sig... Kram på er alla!!!!
    Mmm precis..
    jo det är mycket bättre ida...
    har precis packat upp Grodans babyskydd.. super fint rött och svart så klart *hihi* så nu är det bara säng kvar... känns skönt att det är typ 3 mån kvar och allt är klart!
    jag är en sån människa.. vill ha koll på saker lixom...
    ska snart iväg till min bästa kompis.. hennes lilltjej fyllde 1 år igår!
Svar på tråden Vi som vill ha ett + i september!!