Gillar du surströmming?
Nå, hur står det till här på FL?
Nå, hur står det till här på FL?
HAHAHAHA jag älskar surströmming
*knulla för munnen* x)
Surströmming är helt OK. Jag kan inte säga att jag älskar det men jag äter den. Surströmmingsskivor däremot älskar jag! Av någon anledning brukar de bli roligaste sortens fest.
Åh gud ja !!! Det är som knark.måste haaaaa bara jag känner lukten vattnas det i munnen .
MMMMM LOVE surströmming!!! Det är kärlek helt enkelt!
(Trist när folk säger att de inte gillar surströmming när de inte ens smakat...)
Bor tyvärr på en ort där jag inte känner någon surströmmsätare, så det blir nog igent nu i helgen. Men jag hann äta med familjen i somras!!!
Älskar surströmming... brukar bli 12-18 surströmmingar per sittning
Min sambo äter kanske 2-3
Usch inget för mig, håller mig borta från både lukt och själva fisken.
Det var absolut det värsta och svinigaste jag har stoppat i min mun....
Jag har aldrig smakat. Känner väl ingen egentlig längtan efter att smaka, men lite nyfiken är jag allt. Jag får väl se om ett tillfälle dyker upp så småningom...
Nej absolut inte! (jag har aldrig smakat och kommer aldrig smaka)
Nej, mina foraldrar alskar det, men jag har aldrig smakat och kommer heller aldrig att gora det. Lukten ar for mycket, far kvaljningar av den. Skulle aldrig fa for mig att stoppa det i munnen! Som tur ar sa finns det itne direkt har i USA, sa jag slipper
Nu vart jag ju sugen på det.... ska nog ta och äta det när jag kommer hem efter helgen, se om jag får med mig nån granne... sambon lär ju dra snabbt *ler*
Har aldrig smakat pga lukten, men nästa gång jag får tillfälle ska jag fan smaka!
Surströmming är jättegott.
Framför allt med mandelpotatis, på hårt ljusungsbröd och med mjölk till. Mums!
Jag gillade det första gången jag smakade - sju eller åtta år var jag och fick be om att få smaka (mamma trodde jag var för liten, så hon hade först ställt fram något annat åt mig).
Jag gjorde ett ovetenskapligt försök som tonåring. Bjöd hem sex kompisar som aldrig ätit och som alla lovade att smaka. Tre av dem sa, usch, och tog sill i stället. Tre av dem sa förvånat att det var ju helt okej, och tog mer.
Så alla ni som aldrig smakat, ta chansen att testa om ni kan.
Måste erskänna att jag blir upphetsad av lukten av surströmming
inte så att jag måste ha sex, men samma känsla jag får när jag vill ha lakris!
Spänningar i käken, munnen börjar hänga, och bara allmänt KÅT av det ;)
Som en hingst som ska bestiga ett sto
Och jag slåss om tjejfiskarna och äter alltid mest :P
Jag vågar tyvärr inte ens smaka..