• Desertchick

USA tråden.

Vi som hänger här är lika olika som landet vi bor i, eller bott i, och det funkar utmärkt. Nya trådmedlemmar är jättevälkomna, även om ni inte bor i USA. läs gärna om oss i presentationstrådarna som finns så att ni får er en uppfattning om vilka det är som hänger här.

Föregående trådar:

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41370736.html

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m38416561.html

För människor som är intresserade av att flytta till USA, men inte vet hur man går tillväga, kolla in den här tråden. Vi har inte några definitiva svar pa någonting så förlita er inte på vad vi säger. Men det kan ju i alla fall vara en början till era drömmar:

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m34504074.html

PRESENTATIONS TRÅDAR

Nr. 1

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m28583842.html

Nr. 2

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m31651078.html

Nr. 3

www.familjeliv.se/Forum-5-175/m38416715.html

Nr. 4

www.familjeliv.se/Forum-5-154/m41372386.html

PRESENTATIONS TRÅD Nr. 5
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m45736163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-28 04:14
    Föregående tråd: www.familjeliv.se/Forum-11-239/m43556310.html

• Svar på tråden USA tråden.
  • evaoregon
    HeddaBigBum skrev 2009-07-28 22:32:32 följande:
    Hoppar in! Nu är vi tillbaka i San Diego igen efter en KANON-semester i Sverige. Det gick för fort, så nästa gång blir det nog en vecka till för mig och barnen i alla fall (vi stannade 3 veckor den här gången). Men jag var tvungen att sluta läsa den gamla tråden under veckan som gått, eftersom ni började prata SYTYCD! Men nu har jag tittat ikapp och vågar mig i... till en ny tråd dessutom. Tack DC!
    Välkommen tillbaka!

Jag gillar San Diego. Vi var där förra sommaren och hann med Legoland, San Diego zoo och Seaworld. En väldigt lyckad semester!
  • JuliaTin

nu har jag hittat hit också! sitter här pa landet i sverige och bara är med familjen. Tack för alla tankar och kramar, det är så jobbigt. Jag berättade ju att min morbror gick bort i förra veckan. Hans begravning är i morgon. Sen så igår gick min pappa's bror bort! Båda mina föräldrar förlorade en bror inom en vecka...det borde ju inte vara lagligt tycker man ju! Så visst är det skönt att vara hemma då så man kan vara med och kramas och gråta med familjen och inte så långt bort, men samtidigt så jobbigt.

Akvelina's tidsomställning har varit så jobbig...hon vaknar 4 på mornarna och vill inte sova. Urk! Och hon vill bara amma och äta burkmat, vilket vi hade i stort sett kommit ifrån innan vi åkte. Jaja, det blir nog bra. '

MG, sorry att du mår så pyton! Jobbigt men så värt det i slutändan!
    Och AHöst, min man datagrabben säger att ni nog inte får mer än 100 dollar, om ens det...det beror ju lite på hurdan dator det var från början...
    Hedda, vilka underbara kort du har satt upp på FB, en riktigt sagolik semester verkligen! '
    Näe , nu ska vi baka pajer...klockan 11 på kvällen!

• Mealla

Nu har jag ocksa hittat hit, we are back online efter flytten. Det ar bara finlir som att satta upp tavlor och speglar kvar, tack vare mina fantastiska foraldrar som hjalpt till med barnpassning och uppackning.

Sa trakigt med jobbet RQL, jag hoppas att det loser sig pa nagot satt for er.
    Och trist med stulen dator AHost.

• Desertchick
    LAMadde skrev 2009-07-29 00:51:24 följande:
    Titta på den här sidan.. åhhh va jag har skrattat www.shakeweight.org/
    Mäh! Det är ju som en vibrator ju!
  • Hjartesjalen
    LAMadde skrev 2009-07-29 00:51:24 följande:
    Titta på den här sidan.. åhhh va jag har skrattat www.shakeweight.org/
    Haha , vilken grej, ja det finns inte nog med vad dom hittar pa
  • Hjartesjalen
    evaoregon skrev 2009-07-28 07:04:16 följande:
    Jag gillar Häckner. I slutet på 80-talet hälsade jag på en kompis i Göteborg och vi gick då och tittade på en föreställning som han hade. Han var inte känd då och sålde själv biljetterna till oss!Lill Lindfors har jag sett på Arlanda. Hon Och Stevie är nog de enda kändisarna som jag sett på flygplatser.
    Joda, han e trevlig, lite speciell...
  • Desertchick

Norm Mcdonald (Saturday night live bla) spelade black jack vid mitt bord för några år sen. Han gav mig 100 dollar i dricks. Och så fick jag hans autograf, där han skrev "Dont do crack Maria" Norm McDonald.

• rasajj

hej alla. Idag har jag atit av vara egenhandigt odlade green beans och rodbetor. Mums vad gott det var. nasta ar ska jag se till att ha ett storre tradgardsland. I ar var det liksom bara test lite grann, eftersom jag inte odlat sjalv forr..

Ska ocksa forsoka fa till ett vaxthus till nasta sommar. Sa jag kanske kan fa till meloner ocksa.. Annars ar ju odlingssesangen har valdigt kort.. Kan ju inte satta ut nagot forran i maj..

Science and religion are not at odds. Science is just to young to understand.
  • Desertchick

saargr: Hemodlat smakar verkligen bäst. Själv har vi ätit av hemodlade jordgubbar, gurkor, spicy peppers, kronärtskockor, och så en hel mängs av olika örter. Väntar på att mina vindruvor, björnbär, kålhuvuden, zucchinis, bönor, och tomater ska bli klara.

Svar på tråden USA tråden.