Inlägg från: Hjartesjalen |Visa alla inlägg
  • Hjartesjalen

USA tråden.

Har e jag! Tack DC!

• Hjartesjalen

Madde, du sa val "nej" nar prinsen fragade om du inte visste vem han var haha!

• Hjartesjalen

Nagon som kanner till vem Robin Cook e, han har gjort om latar o varit med i vad hette det nu.........kommer inte pa det.

Jo, ett program som gick pa tv 4 for 4-5 ar sedan tror jag, Riket, ja sa hette det. han var inte sa poppis bland dom andra dar, o han kom 2,a efter han som vann.

• Hjartesjalen
    AHöst skrev 2009-07-28 04:53:45 följande:
    Halloj! Kan jag fa fraga en trakig fraga sa har tidigt i traden?Var gamla dator har blivit stulen. Nagon som vet hur forsakringsbolagen raknar? Den ar fran 2004 namligen och jag har kvittot kvar. Men hur mycket ersatter de egentligen med. Vad man betalade da? Vad det kulle kosta att ersatta den med nagot likvardigt nu eller vad en likadan begagnad kostar?
    E det inte sa att dom ersatter vad den skulle vara vard idagens lage?
  • Hjartesjalen

Nu e jag saaaa trott o ska natta mig, maken o vovvarna

• Hjartesjalen
    LAMadde skrev 2009-07-29 00:51:24 följande:
    Titta på den här sidan.. åhhh va jag har skrattat www.shakeweight.org/
    Haha , vilken grej, ja det finns inte nog med vad dom hittar pa
  • Hjartesjalen
    evaoregon skrev 2009-07-28 07:04:16 följande:
    Jag gillar Häckner. I slutet på 80-talet hälsade jag på en kompis i Göteborg och vi gick då och tittade på en föreställning som han hade. Han var inte känd då och sålde själv biljetterna till oss!Lill Lindfors har jag sett på Arlanda. Hon Och Stevie är nog de enda kändisarna som jag sett på flygplatser.
    Joda, han e trevlig, lite speciell...
  • Hjartesjalen
    Desertchick skrev 2009-07-29 03:46:47 följande:
    saargr: Hemodlat smakar verkligen bäst. Själv har vi ätit av hemodlade jordgubbar, gurkor, spicy peppers, kronärtskockor, och så en hel mängs av olika örter. Väntar på att mina vindruvor, björnbär, kålhuvuden, zucchinis, bönor, och tomater ska bli klara.
    Saaaaa Yummy, jag har just plockat in vara egna supergoda superstora tomater, helt underbara!
  • Hjartesjalen

Nu dricker jag lite vin o min alskade make tar en ol, o vi njuter, jag dricker inte ofta nu for tiden sa nar vi val tar nagot sa blir det sa extra gott.

• Hjartesjalen
    Desertchick skrev 2009-07-29 07:04:29 följande:
    Hjälp mig nu i denna tråd är ni snälla: www.familjeliv.se/Forum-2-13/m45923551.htmlÄr det förbjudet i nån stat i USA för en man att kolla sin fru i underlivet när hon föder barn?
    Haha, vad lustigt skrivet av TS i traden dar, ja jag kunde inta halla mig ifran traden DC.
Svar på tråden USA tråden.