Inlägg från: JuliaTin |Visa alla inlägg
  • JuliaTin

USA tråden.

nu har jag hittat hit också! sitter här pa landet i sverige och bara är med familjen. Tack för alla tankar och kramar, det är så jobbigt. Jag berättade ju att min morbror gick bort i förra veckan. Hans begravning är i morgon. Sen så igår gick min pappa's bror bort! Båda mina föräldrar förlorade en bror inom en vecka...det borde ju inte vara lagligt tycker man ju! Så visst är det skönt att vara hemma då så man kan vara med och kramas och gråta med familjen och inte så långt bort, men samtidigt så jobbigt.

Akvelina's tidsomställning har varit så jobbig...hon vaknar 4 på mornarna och vill inte sova. Urk! Och hon vill bara amma och äta burkmat, vilket vi hade i stort sett kommit ifrån innan vi åkte. Jaja, det blir nog bra. '

MG, sorry att du mår så pyton! Jobbigt men så värt det i slutändan!
    Och AHöst, min man datagrabben säger att ni nog inte får mer än 100 dollar, om ens det...det beror ju lite på hurdan dator det var från början...
    Hedda, vilka underbara kort du har satt upp på FB, en riktigt sagolik semester verkligen! '
    Näe , nu ska vi baka pajer...klockan 11 på kvällen!

• JuliaTin

Nu ar vi tillbaka i CA efter en mestadels underbar semester hemma i Sverige....
    Madde, va hemskt med hunden och Abbie, hoppas verkligen att hon ar OK. Tur att hon inte verkar vara radd for hunden, det blir ju latt sa!

Var semester va blandad (miste ju en morbror och en farbror inom loppet av 10 dagar), sa den forsta veckan hemma var lite tung. Vadret holl ju med och det regnade mest varje dag. Men sen andra veckan var det ju sol sol sol och varmt, sa vi njot. Vastkusten ar ju underbar nar sommaren ar fin!

Flygresan gick hur bra som helst. Akvelina grat inte en anda gang och va bara charmig och mysig. Vi hade ju fatt for oss att man inte fick ta med sig vagnen in pa Landvetter och Arlanda, men vi fick ha den anda till gaten, och till och med in pa planet...de la den i en liten garderob! Hur smidigt som helst! Vi som hade kankat med en ryggsack att bara henne i, den behovdes ju da inte. Jaja, hade vi inte haft med den hade vi nog inte fatt ta med vagnen...

Nae, nu e klockan 9 och jag somnar. Inte latt nar ungen helt plotsligt somnar innan kl. 19 varje dag och gar darmed upp kl 4 eller 5. Urk!

• JuliaTin

Hejsan allihopa! Oj, jag har da ingen chans att lasa ikapp...har inte haft tid att ta mig in hit pa typ en manad eller sa nu. Konstigt va man kan sakna folk man egentligen bara kanner via ett forum! Tur att jag har de flesta av er pa FB sa jag hanger lite med anda!

Saargr, va trakigt om din mans kompis! Sjalv ar man ju 34 sa man far ju sig en tankestallare!

• JuliaTin

Mina foraldrar har varit i Qatar och Oman flera ganger och alskar det! Mamma tycker ju det ar sa intressant men tyckte det ar lite jobbigt da kvinnor liksom inte ar lika med man. Hon forsokte pruta nar hon skulle kopa mattor (som hon alskar att kopa dar nere), vagrade mannen deala med henne, sa min lillebror fick hjalpa...mamma sa till honom va han skulle saga, han sa efter henne och gubben dealade. Sant skulle driva mig till vansinne! Men trots det alskar mamma det dar!
    Sa jag tycker att det vore spannande KS!! Nog ett aventyr!

Har ni hort att Ulf Larsson ar dod? Tydligen hittade hans fastmo honom pa golvet nar hon kom hem till lunch. Fy va trakigt!

Svar på tråden USA tråden.