"Så här blir du gravid!"
Fru U skrev 2009-08-26 15:56:17 följande:
*morrar för idag är ingen bra dag*
Fru U skrev 2009-08-26 15:56:17 följande:
Idag är jag på bettet. Dett är dagens bästa (sämsta?) hittills:
www.familjeliv.se/Forum-1-3/m46715084.html
Den här då:
"du menar väl att ni försöker på ett 4:de? varsitt barn och ett genensamt blir 3 barn.
ta en paus och tänk inte på att göra barn så brukar det oftast släppa."
VAD in i helvete är de som tänkandet gör? Och vad "släpper"!?
www.familjeliv.se/Forum-4-324/m46685385.html
Jag kokar av ilska!! Nästa person som föreslår att "sluta tänka" som lösning stryper jag! Hjälp mig snälla ni,jag orkar inte ensam.
"man kan alltid bli gravid spelar ingen roll vilken dag det är för chansen finns alltid!"
Nu vet ni det tjejer! Och vi som i tre år försökt pricka äl, nu kan vi slopa det tydligen.
Upp till kamp tjejer!:
www.familjeliv.se/Forum-1-3/m46789561.html
Jag FATTAR inte att folk är så korkade att de verkligen _tror_ på detta och sen för myten vidare? Vem startade nåt så absurt!? I skolan får man ju i.o.f.s inte lära sig nåt vettigt om fertilitet så vad ska man kräva av naiva kvinnor som inget begriper ang. grundläggande fakta?
www.familjeliv.se/Forum-1-3/m46837288.html
Så var det dags ...IGEN!! Tydligen min livsuppgift att dementera fertilitetsmyter.
Hur man man vara så urbota dum i huvet att man _tror_ på detta!? Jag är stum av förvåning hur korkade folk verkligen är!
"Vi har försökt tre månader nu och det är jobbigt..."
Tillåt mig SPY!!
Fru U:
jag själv vill inte ens umgås med gravida så jag har inga konkreta råd. Säg som det är bara. Jag tror på raka puckar. Orkar man inte stötta så gör man inte.