Inlägg från: luzorsus |Visa alla inlägg
  • luzorsus

Augustibebisar 2008, del 8

Tycker att mängden socker de får i sig i en liten bit sockerkaka i en liten bit tårta är försvinnande liten så det struntade vi fullständigt i när hon fyllde ett år Tyckte hon skulle ha en riktig tårta på sin första födelsedag

• luzorsus
    BebisVagga skrev 2009-07-30 20:22:47 följande:
    Har ni saknat mej.. JAA klart ni har.. haha skäms för att jag inte skrivit.. har varit en massa annat.. matproblem. jobb problem renoveringsproblem ja massor problem Alla mår iaf bra.. Gabriel e en liten kille.. 7.5 kilo o 70 lång.. 12 månader korrigerad... har nog lite av matskräck för vi får i honom jättelite mat.. typ en halv rittifrutti 2 skedar lagad mat o ca 300ml välling på hela dagen.. Renovering av huset.. skulle börja med ovanvåningen, men när vi rev innertaket var Yttertaket helt ruttet så nu måste vi be om bygglov o fixa taket först innan renoverningen innomhus kan fortsätta.. Gabriels rum har iaf blivit klart.. hade fått nattjobb 100% men ja.. var som personlig assistent till en som fortfarande bodde hemma med mamma.. o mamman var riktigt behov av makt o kontroll så det funkade verkligen inte.. Gabriel ska börja på dagis den 10 augusti.. ska bli roligt då han ÄLSKAR andra barn..
    jeng skrev 2009-07-30 19:35:43 följande:
    SUCK! Skulle just till att montera resesängen som vi köpte! Kan vara skönt att ha den här nere så Ted kan sova i den ibland då jag har svårt att gå i trappan nu. Jaja, packar upp hela väskan, hittar till slut en bruksanvisning. Väl i den så står det att sängen bara är upp till max 13 kg!!! Ja det känns ju meningsfullt då Ted är en bit över 11 redan... ALLA andra vi har kollat på har varit minst upp till 18 kg, och den här stod inget alls på och ingen visste i butiken, men de var ju så lika så man antog ju.... FAN vad trött jag blir.
    Lämna tillbaka och byyyt!!!!
  • luzorsus
    jeng skrev 2009-07-30 21:48:20 följande:
    ja jag ska byta resesängen till en som har 18 kg... SUCK! blir bara så trött... himla tur att jag fick för mig att jag skulle ställa upp den, för annars hade ju öppet köp gått ut!!
    ja det var ju bra att du ställde upp den då
  • luzorsus
    Hallonsocka skrev 2009-07-31 21:52:20 följande:
    Pling84: Hihi, nog minns vi dig! Hur är allt? Imorrn ska vi på Nolia, någon annan kring Umeå som ska dit? Ha't
    Blir nog inte imorgon, men en annan dag
  • luzorsus

Myra ställer sig upp mitt på golvet själv nu, hon är sååå duktig. Snart kanske hon tar sina första steg oxå

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8