Augustibebisar 2008, del 8
xylocain kan man iallafall köpa på kräm/tub på apoteket.Men kanske inet gelen...
xylocain kan man iallafall köpa på kräm/tub på apoteket.Men kanske inet gelen...
jag då carina?
Vt: Vad tråkigt, och Gosh du oxå!Ni förtjänar inet allt detta elände! Kram på er!
Själv sätter jag mig ner en lugn stund idag. Är full rulle. Imorgon drar vi söderöver på semester i en vecka.
Först ner till Sundsvall där vi ska sova en natt på hotell. Sen vidare ner till Stockholm på onsdagen.
Har heela dagen lång försökt få ordning på saker och hemmet. Fixat en mindre resevagn så båda barnens vagnar får plats i vår lilla Golf, tvättat, städat, skjutsat stora tjejen till en kompis.......handlat färdkost och smågrejjer att uppehålla barnen med på resan, tankat, kollat däck etc... etc etc...
Nu badar båda två så jag passar på att sitta vid datorn då mannen är där inne. Snart är det dags för en tur ner i tvättstugan oxå.
Sen ska barnen isäng och då börjar vi packa lite...Kommer vara helt slut när vi väl drar oss iväg imorgon
Tillbaka från semestern!
Har spenderat några dagar i Stockholm. Blev Junibacken en dag och Tova älskar att vara där. Själv tyckte jag det var hysteriskt med folk! Kö in och efter 3 h fick vi åka sagotåget.....mycket roligare att fara under lågsäsong.
Nästa dag blev det Skansen ,där man knappt ser några djur för de drar sig undan i värmen.Men björnarna såg till att det var värt det. De låg och badade i poolerna som är just innanför glasväggarna och jagade varandra och busade på hela tiden, underbart att se!
Sen tredje dagen blev det Gröna Lund. Lilltjejen och Micke stannade hemma så jag och storasyrran var ensamma med Tova, det gillades! Vi åkte allt hon kunde åka. Lilla Fritt Fall blev favoriten och tekopparna (som snurrar alldeles vansinnigt mycket för min smak). Blå tåget vågade hon sig på men det var lite läskigt, likaså Lustiga huset
Skrattkammaren med alla roliga speglar i var ap-kul tyckte vi alla!
Annars åt vi gott, bla. på en indisk resturang i Hornstull, och drack gott! Vädret var underbart, dagen vi for kom det dåliga vädret Timing!
Grattis till stora Lyckeli!
Myra har 8 tänder
VT: Bra grannar du verkar ha