Inlägg från: luzorsus |Visa alla inlägg
  • luzorsus

Augustibebisar 2008, del 8

lindaS. Meddela gärna när det ligger ute och länka så får man titta in hur ni bor

• luzorsus
    sthlmstjejen skrev 2009-09-12 07:52:06 följande:
    Woho! Såg precis att jag fått ett meddelande på bostadsbolagets hemsida att vi nu erbjuds att teckna ett kontrakt! De skulle ringa oss i veckan. Såååå glad!! En 5a, större än vi trodde att vi skulle få och i ett kanonområde! Det var 80 sökande till lgh!
    men vad kuuul!
    Vilket område är det i?
  • luzorsus

läsr här inne men hinner je skirva så mycket. Fullt upp med at jobba heltid och ha båda barnen på dagis. Det går förresten bra för Myra, hon är trött när hon kommer hem och behöver oftast vila en sväng då men det får hon ju göra...

är en del att stå i när man arbetar heltid..

• luzorsus

Myra är oxå en klätterfis, sängar,soffor,bord far hon upp på...har fallit en del oxå...
    Tova klättrade aldrig så det är nytt för oss

• luzorsus

Myra sover på dagis, från 11.30- 12.30/13 ungefär...
    Ibland när hon kommer hem behöver hon en tupplur,men de senaste dagarna så har hon inte gjort det...
    På dagis blir hon trött på eftermiddagen och får ofta sitta i vagnen ute när de andra är ute och leker, de har försökt få henne att somna i vagnen men hon sitter nöjt där och suger på pekfingret och kollar läget...
    Så det verkar vara just på gränsen nu om hon ska sova en eller två gr....men oftast när hon är ledig på helgen så blir det två tupplurar...tar väl igen det hon förlorat på veckorna

• luzorsus

saknar bloggsammanställningen med era bloggadresser....vart tog den vägen?

Jag vill oxå titta hur vacker Merald är

• luzorsus

Är sjuk...igen...andra gången på 4 veckor...känns ju si sådär att börja jobba igen och vara sjuk två gånger på så kort tid!Får dåligt samvete gentemot jobbet men de tackar mig ju knappst om jag är där sjuk!!!
    Jag stod påklädd imorse och tänkte dra iväg på jobbet men mannen satte ner foten och sa "Nä...du ska inte jobba, så som du mår"....och ja, nu känner jag ju att han hade rätt Mår piss, tjock i halsen, ont i huvudet, snorig, nysig....usch....

• luzorsus

trulsa: Så ni ska ha ett till barn ni med? Grattis! En del här i tråden som väntar redan och nu en till

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8