Augustibebisar 2008, del 8
Lina
Hahahahaha! Att man ens HAR så mycket leksaker! Sam är lika fantastiskt fin som alltid på kortet du lade in.
Ja, det är häftigt att snart ha en ettåring i huset. MEN jag tycker nog att det har gått ett år ändå, det känns inte som om det har gått så jättefort. Kanske har det att göra med att vi (jag och Marcus och Lyckeli) har varit igenom så himla mycket det här sista året. Det känns ju rätt länge sedan ändå som jag kom hem och såg den fina buketten som ni hade skickat till oss. Och det känns ganska länge sedan Marcus opereades och strålades. Det känns till och med rätt länge sedan Lyckeli brännskadades, och det var ju bara drygt tre månader sedan. Så visst känns det klart realistiskt att hon fyller ett, min lillstrumpa.
Jucea
Gott att du slipper illamåendet. Jag undrar samma som Mareld: har ni lekt och grejat tillsammans med Ted i nya rummet? Så han känner igen sig, menar jag. Annars tror jag inte det tar mer än två, tre nätter förrän han är helt hemma i det, om det nu är det som stör hans sömn.
Lille
Bananer är bra då sockret ska upp fort. Hoppas du slipper illamåendet snart. Och kul med inskrivning!
Rimfo
Förstår att det känns konstigt. MEN va skönt att få ha barnen där du jobbar sedan! Man får ju anpassa sig efter nya rutiner hela tiden och efter några dagar på jobbet kommer du säkert att hitta positiva saker med det också och känna att allt funkar.
Jag såg med filmen och grinade som en idiot. Jag övervägde länge sedan att ta in Lyckeli till vårt rum, av rent egoistiska skäl, men hon fick sova vidare i sin egen. Hon sover så himla bra nu! Vi är bara uppe och ger 100 välling någon gång mellan 04 och 06, sedan sover hon vidare. Tre dagar på raken har hon vaknat klockan 8, och hon är så himla glad och busig då! Älskade unge...