Augustibebisar 2008, del 8
Trulsa
grattis!
Trulsa
grattis!
Lina
Va roligt att budgivningen går så bra! Verkar som ni får ert drömhus nu då.
Rosa
Jag var tvungen att fnissa lite då jag såg din bm framför mig, då du ringde.
lille
Kul med de första stegen! Ja, de skiner ju upp så där i början när de blir så stolta. Sött!
Lille
Kul med fotograferingen, glömde jag skriva förut!
Kvack
Nämen du... Vad jag sörjer med dig! Verkligen, jag förstår om du är jätteledsen och att det känns väldigt hemskt nu. Jag kan kanske trösta liiite med att min mosters man har just den cancern och han kan inte heller opereras, men har levt bra i över fem år nu. Alla kramar till dig och din familj!
lina
Kul med budgivningen. Jag har inte hört mer om min systers tumör. Vi har träffats men då hennes barn inte vet ngt om det än så kunde vi inte tala om det. Men vi borde ju få svar snart.
Heidi
Va roligt för din mamma! Berättade du att du är gravid nu då? Vad ska hon jobba med?
Jag kom just hem från teaterbesöket med mina elever. Det var helt okej, men nu är jag rätt trött och ska nog snart knyta mig.
Rosa
Sorry, men jag började flina då jag läste det där med en. Tänk om det är två! Fniss... även det skulle du klara galant, men det gör det hela betydlig mer omständigt. Varför gör man kub?
Luz
NEJ, vilken jobbig sits! Förstår precis att ni inte vill be släkt och familj igen men huvudsaken är ju att ni klarar att fixa mat och betala de viktigaste räkningarna. En del företag är bra om man ringer dem och ber att få betala t.ex. hälften nu och så läggs andra hälften på nästa månads räkning. Kanske det vore en lösning?
Lina
Så kul att det blev ett av paren, som du ville. Och jisses, va mycket pengar! Hur mkt kostar huset ni skulle köpa? Går ni med vinst?
Sthlm
Hihi! Lyckeli är så rolig då hon hör en låt hon gillar. Då kör hon en av två varianter; antingen vickar hon på händerna (handdansen) eller så ställer hon sig bredbent och gungar med rumpan ut.
Lana
Tänker på dig och hoppas att du snart mår bättre.
Lina
Ja, det är en skaplig vinst!
heidi
Vilken vecka är du i nu då?
Luz
Va härligt att ha så snälla släktingar som kan och har möjlighet att ställa upp!
grattis, linda!!! :-d
Hejhej!
Jag tänkte jag skulle kunna hålla mig lite men det är ju så roligt att få berätta så nu kommer det: Jag är gravid igen! SOM vi har längtat och väntat (fem månader) och nu är jag i v 5, går in i v 6 på måndag. Bf är 30 maj.
Mareld
Tack! Jag mår jättebra, hade aldrig kunnat tro att jag var gravid om jag inte hade sett det fina plusset på stickan. Jag har haft mycket fler "symptom" tidigare månader, kan jag lova. Inte trött, inte extra hungrig. Dock börjar blodsockret redan hoppa en hel del, så nu är jag tillbaka tilll 17 blodprov om dagen. Och idag känner jag för första gången lite växtvärk i livmodern. Är så glad över det här!
Suss
Jag håller helt med dig - Lilles bidrag är ju precis så bra som det behövs för att vinna alla tävlingar hon vinner! Tack så mycket för grattiset!
Kvack
Tack till dig med! Det känns verkligen som att vi behövde det här - se fram emot ngt bra och fint och fokusera på liv istället för rädsla för död.
Luz och Sthlm
TACK! Det känns så otroligt bra! Jag glömmer liksom av det då och då och när jag kommer på det så spritter det i hela kroppen.
lina
TACK! Jag plussade i onsdags kväll. Hade bim i måndags eller tisdags men även om jag hade gått över dem så trodde jag inte att det skulle visa ett plus. Vågade inte tro. Men OJ va underbart och konstigt och skämmande och härligt - allt på en gång- det var att få se plusset!
Mareld
Ja, ni har ju gott om tid, ingen stress. Nej, jag har bara berättat det här på fl, inte för ngn i "verkliga livet". Har små planer på att ta det då jag fyller, i slutet på oktober.
Var är KaOl?
Heidi
Tack! Du närmar dig de magiska 12 alltså. Härligt!
Lina
Ja, det är ngt speciellt då man berättat att man väntar sitt första barn. Men jag gillar att det känns lugnare den här gången, att vi har Lyckan att fokusera på och att det inte känns lite stressigt att berätta för andra. Då jag fyller är det dagen före jag går in i v 9, så det känns ju lagom.
Luz
Hoppas att du får riktigt skoj ikväll!
Jucea
Skönt att ha er hemma igen! Och det låter som om ni har haft en jättego semester. Är det utvilade att ha åkt med en ettåring?
Skitväder ute. INte regn men grått och trist. Vi ska bara ta det lugnt och under em har vi babysim och middag hos Marcus föräldrar. Och sedan var det slut på helgen.