Augustibebisar 2008, del 8
Har gjort! Men bara en kort snutt, ska lägga in den på youtube så ni kan se sedan.
Har gjort! Men bara en kort snutt, ska lägga in den på youtube så ni kan se sedan.
Tess
Det såg fint ut! Med lite nya tapeter och snygg inredning skulle det kunna bli riktigt fint. Dock gillar jag det riktigt rustika; det gammeldagsa. Jag behöver inte alls ha nya vitvaror och det där - bara jag får SKOG nära.
På bloggen finns ju en länk till ett youtubeklipp från igår, ett kort ett, där Lyckeli stolpar fram. www.troll.bloggagratis.se
Melva
Det låter ju onekligen som om han gillar tanken på en fyra. Jag hoppas det! Hur känner DU?
Tack för alla fina kommentarer om Lyckeli!
Kulturkalaset har en del lattjo i Trädgårdsföreningen för barn nu. Jag var där nu en kort sväng men Lyckeli skulle sova just som vi såg att Sensus har gratis babyrytmik tre ggr om dagen. Jag funderar på att åka in på onsdag och gå på rytmiken klockan 14. Nån som vill med isf? Har inte bestämt helt än.
Melva
Jo, men jag menar mer - har det sjunkit in, har du tänkt på framtiden och så?
Lina
Jag kan ta dig i näven och slå följe i kampen mot kilona. Jag har gått upp nästan fyra under sommaren. Började räkna points igen för några dagar sedan och förutom i söndags samt nu på fre-lör så kör jag hårt på 20 p om dagen. Jävla skit att man inte ska kunna andas "ett glas vin och en kaka" utan att fläska på sig. Nu menar jag inte dig utan mig alltså...
Det är fullmåne nu va? Tänkte iom att många har sovit så dåligt...
Jag har sovit gott. Lyckeli sover nu hela nätter, från 21 till 07. Jättejätteskönt! Sju är en helt okej tid att vakna,tycker jag, men innan dess känns jobbigt. Tänker dock på de här inne som har morgontidiga barn och får gå upp både 6 och halv 6.
Lana
Jag märker att humöret på Fröken här hemma också börjar få ett sjujävlars humör. Hon går inte längre att distrahera utan skriker högt och vilt om hon inte får det hon vill.
Lille
Älskade din film om W! Hihi, det låter verkligen som att han säger "snälla".