Augustibebisar 2008, del 8
Vi satte på en film sen igår kväll... men den somnade jag ifrån... jättesmart att lägga sig på soffan när man är helt slut och tro att man ska hålla sig vaken!
Moi: Åh vad spännande! Lycka till och hoppas det tar sig snabbt!
Luzor: Hoppas du kryar på dig! Inget kul att vara sjuk så ofta.
William är med i några tävlingar om nån känner för att rösta!
Pingvinen är hysteriskt rolig (filmklipp):
http://support-sena.samsung.com/omniahd/view.asp?u=se209
Rund & go (bild):
http://www.3album.se/event/Ogonblick/large.html?t=t&id=627
Lille brödtjuven (bild):
http://www.3album.se/event/Ogonblick/large.html?t=t&id=68
Vilda Tiger skrev 2009-09-21 22:39:41 följande:
sthlm: Tack!
Ser att ni diskuterar bmi... tror mitt låg runt 24-25 nånting. Misstänker dock att denna graviditeten blir den då jag går upp mest i vikt. Tidigare har viktökningen legat på 9 resp 12 kg. Jag har redan nu gått upp ca 4-5 kg (v 22).
RosaNapp: Massor av kramar till dig!! Även om det kommer att bli jobbigt och tufft periodvis så är det bättre att vara ensamstående än vara i ett förhållande som inte fungerar. Hoppas bara ni kan komma överens och vara sams när det gäller barnen, vårdnaden och sådant. Jag tycker att du är stark och det är bra att du kan tänka positivt och se framåt, det kommer man långt med! Och dra dig inte för att be om eller ta emot hjälp/avlastning från t ex familj, släkt, vänner eller grannar när du känner att du behöver det.
Trulsa: Stort grattis till graviditeten!
Här väntas också syskon, bf den 28/1. Är med andra ord i v 22 nu.
Lina: Åh, härligt att höra att budgivningen är igång och att ni får ut mer för det än ni hade begärt. Men det var ju jättefint så jag hade nog blivit mer förvånad om det hade gått trögt att sälja det! Förstår att du är jättenöjd!
Idag tog William sitt första steg! Han stod på golvet och jag sträckte ut armarna och sa "kom"... och då gick han! Oj oj, vad lycklig han var... han sken som en sol och klappade händerna samtidigt! Lille go-fisen!
Ja han är väl förmodligen sist här inne med att ta sina första steg, men jag trodde nog det skulle dröja ett bra tag till för det är ganska nyss som han lärde sig stå utan stöd. Men han kommer säkert fortsätta krypa ett tag till... det går ju snabbare...
Lina: Vad kul att barnen ska bli fotograferade och verkligen jätteroligt att budgivningen på huset inte stannat ännu.
MissH: Det låter lite som min store kille... han tog första stegen vid 10 mån, men gick ändå inte utan stöd förrän runt 1-årsdagen. Liten fegis!
Kvack: Tråkigt att höra att din pappa fått cancer! Men jag håller tummarna för att han får leva många år till.
Lina: Åh vad roligt att ni får ut så mycket för huset!
Carina: Usch, inget kul med borrelia. Jag skrev förresten lite om dig inne på min blogg idag... hoppas det är okej!
lindaskriver.blogspot.com
Lina: Kul att ni fick ut så bra för det! Då blir ju det nya boendet inte så värst mycket dyrare för er!
Roligt att fotograferingen gick bra också!
MissH: Tycker att du är superduktig som går ner i vikt! 4,1 kg på 3 veckor är ju jättebra!
Hoppas ni får en mysig kväll när ni går ut och äter med dina föräldrar!
Tjohoo vad GLAD jag är!! Läs på min blogg så förstår ni varför!
lindaskriver.blogspot.com/