Mamma födda 85
Skulle vara kul om det fanns några man kunde prata lite med som är lika gammal som en själv
Skulle vara kul om det fanns några man kunde prata lite med som är lika gammal som en själv
Du e välkommen hit
alltid kul att kunna ha några och tjöta lite
puffar
Hejsan! Jag är född i juli 1985 och har två barn. Dotter som blir 4 år i december och sonen som föddes februari 2011. Jag är föräldraledig. Bor i Uppsala med min man och barn. Dotter går på dagis tisdagar till fredagar, 20h/vecka i Uppsala då dotter är på dagis försöker jag ut och gå, och träffa kompisar och andra som har barn i nära ålder till sonen. Hoppas jag får vara med i tråden. // sara
Hej. Får jag hoppa in här?
Jag har två barn. En dotter på två år och en son som är 5 månader.
Hej.. Hoppar in här. Är född 85 =) har en liten dotter på 11 månader och är gravid med enäggpojkar i 26+0.
Var bor ni någonstans? Jag bor i norra Stockholm. När dottern är på fsk går jag promenader, hänger med andra fldlediga. När hon är hemma blir det mkt lek i parken.
Spännande med tvillingar
Jag bor i Skara =) Är sjukskriven för tillfället då jag har risk för förtidsbörd.. Så ligger mest soffan hela dagarna då mannen tar hand om dottern och hushållet =) tråkigt ibland men skönt ibland..
Här händer inte mycke..
Försöker mysa med min lilla dotter annars är de vila som gäller här..
Försöker greja lite ibland men blir bara sd och foglossning av de..
HÄnder hos dig?
Här händer det inte så jätte mkt..
Jag jobbtränar på myrorna här i Skövde sonen går i 2.an och fritids sent tyvärr varje dag..men jobbträningen e fram till slutet av oktober så vi får väl se vad som händer efter detta..samt så e jag vikarie inom barnomsorgen också e verkligen jätte kul.Vi har bott i Skövde i ett år och en månad nu vill jätte gärna lära känna nytt folk m.m vi e båda jag och sonen e uppväxta i Lidköping..
kram på er