• mamma hampus

Mamma födda 85

Skulle vara kul om det fanns några man kunde prata lite med som är lika gammal som en själv

• Svar på tråden Mamma födda 85
  • Netha85
    Lizzyzz skrev 2009-08-30 20:15:48 följande:
    Stackare...själv får ja dras med värkar varje dag.. hela tiden...blir knas
    Usch, måste vara jobbigt att behöva gå med förvärkar varje dag.. Jag har tack o lov sluppit dem, men tror de börjar komma nu.. Får onda sammandragningar iaf.. Hur lång tid har du kvar nu då?
  • Lizzyzz
    Netha85 skrev 2009-08-30 21:19:44 följande:
    Usch, måste vara jobbigt att behöva gå med förvärkar varje dag.. Jag har tack o lov sluppit dem, men tror de börjar komma nu.. Får onda sammandragningar iaf.. Hur lång tid har du kvar nu då?
    har 10-11 v kvar.. beror nog på hur man räknar..
    går in i 30 fulla veckor på tisdag så skulle säga 10v kvar
    Sandra 02, Lucas 03, Tor & Caroline 05, BF 091109
  • Netha85
    Lizzyzz skrev 2009-08-31 00:03:07 följande:
    har 10-11 v kvar.. beror nog på hur man räknar..går in i 30 fulla veckor på tisdag så skulle säga 10v kvar
    Ok, mys! Tycker nyss jag var där o nu går jag in i v39 på ons.. Känns jättekonstigt..
  • Lizzyzz
    Netha85 skrev 2009-08-31 06:43:26 följande:
    Ok, mys! Tycker nyss jag var där o nu går jag in i v39 på ons.. Känns jättekonstigt..
    Ja tiden går fort ibland.. men just nu tycker ja den står stilla.. igen!
  • Netha85
    Lizzyzz skrev 2009-08-31 07:08:48 följande:
    Ja tiden går fort ibland.. men just nu tycker ja den står stilla.. igen!
    Där har jag aldrig hamnat, tycker hela graviditeten har gått lite för snabbt, har nog inte riktigt greppat att det bara kan vara timmar kvar eller så är det 4 veckor kvar, kan inte förstå att bebis är fullvuxen nog att komma ut, frågan är bara när den är redo att möta oss...
  • Lizzyzz
    Netha85 skrev 2009-08-31 11:11:05 följande:
    Där har jag aldrig hamnat, tycker hela graviditeten har gått lite för snabbt, har nog inte riktigt greppat att det bara kan vara timmar kvar eller så är det 4 veckor kvar, kan inte förstå att bebis är fullvuxen nog att komma ut, frågan är bara när den är redo att möta oss...
    Vad skönt!
    ja har ju längtat efter en bebis enda sen mina tvillingar va små..
    så 4 år av längtan.. då känns de lite smått segt ibland
    men lyckligast vart ja förra sommaren när min "nya sambo" bad mig ta ur spiralen för han ville bli pappa
    Nu tog ja iofs inte ut den fören november förra året då jag ville vara säker han verkligen ville.. han tjata i 3 månader innan ja ringde å boka tid för att ta ut den

Och han tycker nog tiden har gått väldigt sakta.. mer sakta än ja tycker.. hahahaha
  • Netha85
    Lizzyzz skrev 2009-08-31 11:41:51 följande:
    Vad skönt!ja har ju längtat efter en bebis enda sen mina tvillingar va små..så 4 år av längtan.. då känns de lite smått segt ibland men lyckligast vart ja förra sommaren när min "nya sambo" bad mig ta ur spiralen för han ville bli pappa Nu tog ja iofs inte ut den fören november förra året då jag ville vara säker han verkligen ville.. han tjata i 3 månader innan ja ringde å boka tid för att ta ut den Och han tycker nog tiden har gått väldigt sakta.. mer sakta än ja tycker.. hahahaha
    Va kul att sambon gärna ville bli pappa så pass. :)
    Samma här, sambon försöker att inte låta nervositeten lysa igenom, men han lyckas inte alltid.
    I natt så vakna han till o var bara tvungen att smeka magen, tror jag skulle börja gråta då, var vaken pga att jag precis vart på toa för femtioelfte gången..
  • Netha85
    oliversmamma85 skrev 2009-08-31 21:37:43 följande:
    här finns en till 85:a:)
    Välkommen hit!!
Svar på tråden Mamma födda 85