Mamma födda 85
Skulle vara kul om det fanns några man kunde prata lite med som är lika gammal som en själv
Skulle vara kul om det fanns några man kunde prata lite med som är lika gammal som en själv
Få man haka på?:) oxå född 85 o väntar våran trea i juli,,har två grabbar som är födda 05
Här har jag inte varit på länge! Slänger väl in en kort presentation av mig!
Jag heter Linda, född 85 (som ni andra ) och bor i Malmö med sambo och vår snart 4-årige grabb Nimrod. Sambon jobbar mycket och jag pluggar (tar studenten nu om några veckor!). I sommar ska jag antingen vara ledig eller jobba, får se!
Hej tjejer!
hur mår ni och era mirakel och hur har ni haft?
mvh
Hej på er
Vad händer hos er? Idag blir det att vara hemma med sonen han hostar så,och på¨nätterna låter det precis som han har krupp..men annars e han pigg så han har ju fått gått till skolan så länge han har orkat.Men det har varit rätt lugnt säger personalen.Men de har det i baktanken om han blir sämre så får de ringa,men idag får han vara hemma sedan får han vara hos moster och kusin medan jag jobbar lite och det är ju mellan 12.30-17.00 så det e ju inte länge.
Vad jobbar/studerar ni på dagarna då?
Jag studerar via arbetsförmedlingen så jag läser upp engelskan,sedan är jag inringre som butiksdemostratör så idag skall jag samla in kvitton på Lidl här i Skövde.Det är inte så ofta dessa jobb men det är en ändå en liten slant extra nästa månad.
ha det bra
hejsan:) jag är oxå en 85:a.lever själv med min prematur dotter bellis som snart är 8 mån okorr och snart 4 mån korr..
Min son har haft krup förut,så jag hade medicin kvar men nu e den slut men ja köpte sist nu Bombex och det är mot slemhosta.Och nu hostar han inte på nätterna i allafall..igår fick han vara med sin moster medan ja jobbade lite och sedan när man kom hem så passade jag på att städa lite..men idag får jag nog fortsätta så det blir fint här
vad skall ni andra göra då?
Jag jobbar heltid som förskollärare, är just nu på en avdelning med barn i 1-3 års åldern och det är skoj! Fast lite tufft också eftersom sonen min är i samma ålder.
I helgen blir det att jag och sonen åker iväg på en rätt stor typ släkträff, det ska bli roligt! Dock har sonen varit sjuk hela veckan, är väl inte helt hundra än men det blir nog bra ändå. Han har också haft/har en gräslig hosta.