Inlägg från: OHs mamma |Visa alla inlägg
  • OHs mamma

Mamma födda 85

mamma hampus skrev 2011-05-08 20:56:41 följande:
    finns ni kvar??

skulle vara kul om vi kanske tog kontakt igen eller vad säger ni???

vad har hänt sedan sist??????

ha det bra
    Nu var jag ju inte med från början på den här tråden....men jag hakar gärna på om jag får. Är född 85 och är mamma till en 15 månaders.
  • OHs mamma
    mamma hampus skrev 2011-05-09 07:21:41 följande:
    Hej på er

Vad kul att nya ansikten kom upp Glad

Vilka e ni som har kommit då?

Vem e ja själv?

Jo jag heter Lina e 26 år också född 85 e mamma åt min 8 åriga son Hampus han skall börja 2.an i höst.
    Jag är delivs arbetsökande och delvis studerande jag läser upp lite engelska via arbetsförmedlingen,rätt skönt att slippa tänka på CSN vi bor i Skövde sedan aug-10 bodde tidigare i Lidköping

ha det bra
    Hej
    Jag heter Sara och är 25 år, född -85 och har en son på drygt 15 månader som heter Oscar. Jobbar som förskollärare på heltid. Gifte mig i somras och har varit tillsammans med min man sen snart 5 år tillbaka. Vi bor i en normalstor villa och lever "Svensson livet" rätt så bra :-P
  • OHs mamma

Vi har lite av en sjukstuga här hemma för tillfället. Hela familjen är hemma och kurerar sig. Rejäl förkylning med feber. Om det inte vore för sonen skulle jag nog gått och jobbat idag, men blir hemma även imorrn verkar det som. Maken klarade sig rätt bra, var jättedålig igår men mycket bättre idag. Hoppas på jobb och förskola på onsdag!

• OHs mamma
    RuqiyaRaliya01 skrev 2011-05-09 12:06:40 följande:
    ojdå hoppas ni blir bättre snart
    Tack, det hoppas vi med!
  • OHs mamma
    erika85 skrev 2011-05-09 13:39:12 följande:
    Få man haka på?:) oxå född 85 o väntar våran trea i juli,,har två grabbar som är födda 05
    Välkommen!
  • OHs mamma

Jag jobbar heltid som förskollärare, är just nu på en avdelning med barn i 1-3 års åldern och det är skoj! Fast lite tufft också eftersom sonen min är i samma ålder.

I helgen blir det att jag och sonen åker iväg på en rätt stor typ släkträff, det ska bli roligt! Dock har sonen varit sjuk hela veckan, är väl inte helt hundra än men det blir nog bra ändå. Han har också haft/har en gräslig hosta.

Svar på tråden Mamma födda 85