nötskrikan skrev 2009-06-27 12:55:23 följande:
Jag brukar byta blöja på Saga varje natt eftersom den läcker annars men inatt tänkte jag testa om hon kanske klarar hela natten utan att byta nu. Imorse när jag vaknade konstaterade jag att blöjan inte läckt, skönt! Sen upptäckte jag att sambon satt på en av Lovas blöjor...Idag stod pottan ute på altanen och Lova gick in men sa att hon behövde kissa, gick tillbaka ut och kissade på pottan. Jättekul tyckte hon. Men nästa gång hon satt på pottan ramlade hon framlänges och nu är pottan läskig.
haha ja men det funkade med Lovas blöjor då iaf, borde ju ha vart skapligt stort
Kul att det går framåt med potträningen för oss alla men va synd att Lova ramla, hoppas att det är glömt snart!
Furuvik va populärt och riktigt roligt, dagen gick lite väl fort bara tycker ja. Irma skulle gå på toa sa hon och där satte hon sig och bajsade så nu kan man väl säga att hon är trygg i att bajsa på pottan/toan också när hon gör det när vi är ute på sådär
idag har d vart ca 30 grader varmt i skuggan å ja har jobbat, kan väl inte påstå att det är såå himla skoj spec inte när man har fruktansvärt varma arbetskläder. Imorn är ja ledig mellan 12-16 å då blir det iaf badstranden en sväng!