Vilka bröst är snyggast?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-26 20:26
www.cafe.se/
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-26 20:26
www.cafe.se/
Var tycker du själv?
Beror på, men tycker nog trots allt naturliga.
silikontuttar är fult som stryk
Det beror väl på hur snäll naturen varit mot en liksom. Silikon tycker jag däremot aldrig är speciellt snyggt.
Men det finns ju fula och snyggare naturliga bröst också, det är en stor skala på hur de ser ut.
Jag tog lika snygga, i brist på bättre alternativ. Nu för tiden syns det ju oftast inte ens att en tjej har silikon, de använder de formade silikoninläggen och lägger det bakom bröstmuskeln har jag för mig.
Men visst, 90-tals-sillisar är ju inte snygga precis, men hur många har sådana? Och dagens silikonbröst är bra mycket snyggare än många naturliga bröst.
Så egentligen skulle jag vilja rösta på "Det beror på hur de ser ut", men det alternativet fanns ju inte.
Tja.. om jag ville ha snyggare brön skulle jag då inte skaffa mig plast tuttar. Eller ja, kanske, om jag någonsin hade sett ett par som inte är osymmetriska, sitter snett på varsin sida bröstkorgen med en decimeters mellanrum, är hårda som basketbollar eller på annat sätt uppenbart är fejkade.
Så nej, naturliga mjuka sköna tits är väl det enda som gäller.
Eftersom jag tycker bröst är snyggast när dom är a eller möjligen en b-kupa så faller ju rösten på naturliga... sällan man ser bröst som är silikon när dom är så små, eller det är kanske bara vad jag tror
Helst fina naturliga men om de ser hemska ut så tycker jag nog att ett par sillisar är på sin plats!
Omöjligt att svara på...
Ett par urvattnade skrynkelpåsar anser jag vara mindre snygga än en c-kupa i silikon.(som sitter under bröstmuskeln
Medan ett par fasta, äkta bröst är bra mycket finare än ett par silikonbröst i "fel" proportion direkt under huden(så man ser att det är fejk med skarvar etc)
Finns fina och fula av båda sorterna