Inlägg från: Fredrik Al |Visa alla inlägg
  • Fredrik Al

Vilka bröst är snyggast?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-26 20:26
    www.cafe.se/

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilka bröst är snyggast?
  • Fredrik Al

Beror på, men tycker nog trots allt naturliga.

• Fredrik Al
    Min lycka skrev 2009-05-14 22:37:11 följande:
    Mina naturliga bröst e nog mer praktiska än snygga.De funkar bra som halsduk på vintern.
  • Fredrik Al
    Anghammarad skrev 2009-05-15 14:57:28 följande:
    Frågan är självklart helt felställd.Ett par snygga naturliga bröst är vackrare än ett par fula silikontuttar.Lika självklart är ett par snyggt renoverade silikonbröst rent objektivt betraktat snyggare än ett par tomma taxöron som hänger ner till troskanten (på ett par hipsters)Subjektivt är ju också de bröst som sitter på den man älskar snygga oavsett hur de ser ut.
    Det är bara en omröstning, men jag får ta till mig kritiken och göra bättre nästa gång!{#lang_emotions_wink}
  • Fredrik Al
    Suck och suck skrev 2009-05-15 16:30:25 följande:
    Naturliga är alltid snyggast, även om det är taxöron som hänger ner till tårna!
    Näe, det får faktiskt finnas gränser.
  • Fredrik Al
    bananer är gula skrev 2009-05-15 22:06:27 följande:
    Jag sa aldrig att han var jävla snygg, bara ganska. Men tillräckligt snygg för att "få" rata tjejer för deras fula bröst.
    Du kan vara lugn, jag fick en snygg fru på alla sätt!
  • Fredrik Al
    Bonbon skrev 2009-05-15 21:48:46 följande:
    så j-a snygg e han väl ändå inte
    {#lang_emotions_tongue_out}{#lang_emotions_cry}
  • Fredrik Al
    Bebislängtan82 skrev 2009-05-16 15:32:39 följande:
    Narturliga heltklart. Silikon ser ut som plast bröst och ser både fult och onarturligt ut
    Men är inte plastikkirurgin mycket bättre nuförtiden? Är det verkligen så lätt att se att det är silikonbröst? Om en tjej håller sig till naturliga proportioner, är det väl inte så tydligt, eller?
  • Fredrik Al
    Bebislängtan82 skrev 2009-05-16 16:40:34 följande:
    Sant men jag har ögon för sånt,jag ser direkt om det är äkta eller inte på brösten,fråga mig inte hur jag kan se det men jag gör bara det. Jag själv skulle aldrig få för mig att ha silikon,men kanske däremot lyfta brösten när jag fått barn och ammat klart
    Tjejer är nog duktigare på att bedöma det, killar bryr sig nog inte så mycket om detaljerna!{#lang_emotions_wink}
Svar på tråden Vilka bröst är snyggast?