Frågan är självklart helt felställd.Ett par snygga naturliga bröst är vackrare än ett par fula silikontuttar.Lika självklart är ett par snyggt renoverade silikonbröst rent objektivt betraktat snyggare än ett par tomma taxöron som hänger ner till troskanten (på ett par hipsters)Subjektivt är ju också de bröst som sitter på den man älskar snygga oavsett hur de ser ut.
Det är bara en omröstning, men jag får ta till mig kritiken och göra bättre nästa gång!
Bebislängtan82 skrev 2009-05-16 15:32:39 följande:
Narturliga heltklart. Silikon ser ut som plast bröst och ser både fult och onarturligt ut
Men är inte plastikkirurgin mycket bättre nuförtiden? Är det verkligen så lätt att se att det är silikonbröst? Om en tjej håller sig till naturliga proportioner, är det väl inte så tydligt, eller?
Bebislängtan82 skrev 2009-05-16 16:40:34 följande:
Sant men jag har ögon för sånt,jag ser direkt om det är äkta eller inte på brösten,fråga mig inte hur jag kan se det men jag gör bara det. Jag själv skulle aldrig få för mig att ha silikon,men kanske däremot lyfta brösten när jag fått barn och ammat klart
Tjejer är nog duktigare på att bedöma det, killar bryr sig nog inte så mycket om detaljerna!