• Fredrik Al

Vilka bröst är snyggast?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-26 20:26
    www.cafe.se/

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilka bröst är snyggast?
  • Fredrik Al
    Suck och suck skrev 2009-05-15 16:30:25 följande:
    Naturliga är alltid snyggast, även om det är taxöron som hänger ner till tårna!
    Näe, det får faktiskt finnas gränser.
  • bananer är gula

Fredrik Al är ganska snygg. Hans fru har nog fina tuttar.

• MammasÄlsklingar

bananer är gula skrev 2009-05-15 21:11:04 följande:

Fredrik Al är ganska snygg. Hans fru har nog fina tuttar.
    Måste frun ha snygga tuttar för att han ser bra ut ?
  • bananer är gula
    MammasÄlsklingar skrev 2009-05-15 21:39:13 följande:
    bananer är gula skrev 2009-05-15 21:11:04 följande: Måste frun ha snygga tuttar för att han ser bra ut ?
    Ja. Varför skulle en snygg man nöja sig med en kvinna med fula bröst?
  • Bonbon

så j-a snygg e han väl ändå inte

• bananer är gula

Jag sa aldrig att han var jävla snygg, bara ganska. Men tillräckligt snygg för att "få" rata tjejer för deras fula bröst.

• Bonbon

bananer är gula skrev 2009-05-15 22:06:27 följande:

Jag sa aldrig att han var jävla snygg, bara ganska. Men tillräckligt snygg för att "få" rata tjejer för deras fula bröst.
    oj,vad du tar i. Jag gjorde en blinkande smilis för att skoja men det gick visst inte hem... typiskt fl folk sura och tvära
  • timberhochmandie

Röstade på lika snygga eftersom det beror på... Som så många redan sagt: det finns fina och fula av båda slagen. Jag menar Lulu Ferrari var inte snygg på något som helst vis, men det är å andra sidan inte alla 80-åringar på badhuset heller.

• bananer är gula
    Bonbon skrev 2009-05-15 22:13:43 följande:
    bananer är gula skrev 2009-05-15 22:06:27 följande: oj,vad du tar i. Jag gjorde en blinkande smilis för att skoja men det gick visst inte hem... typiskt fl folk sura och tvära
    Jag vet inte varför du tolkar mitt inlägg som att jag är sur och tvär? Jag förklarar bara min ståndpunkt sakligt utan att fräsa eller vara arg, men utan att orka med smileys heller eftersom jag äter minimajs medan jag skriver och trodde inte smileys var nödvändiga.
  • Bonbon

men snälla...jag skojar med dig!

Svar på tråden Vilka bröst är snyggast?