• Fredrik Al

Vilka bröst är snyggast?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-26 20:26
    www.cafe.se/

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilka bröst är snyggast?
  • qwerty123

Fredrik Al skrev 2009-05-17 19:20:21 följande:

Uppenbart vad alla tjejer tycker är de snyggaste brösten! Ska kanske ska lägga upp en omröstning bara för killar och se om resultatet skiljer sig åt.
    Det är nog få killar som dissar ett par snygga sillisar...
    Rent estetiskt så är det ju väldigt få naturliga bröst som är 'perfekta' medans det i silikontuttarnas värld är väldigt många som är 'perfekta'.
  • MaryD

Det finns snygga och fula av båda sorter

• Saarraa

Både naturliga och silikonbröst är snygga, men om sillisarna inte är överdrivet stora så är dom snyggare! Vill själv skaffa mig ett par :)

• logg81

Opererade bröst som det syns att de är opererade är extremt fult.

Annars kan bröst vara både fula och snygga. Allt är relativt...

Jag stavar inte taskigt! Min dator är faktiskt trasig!!!
  • Jess87

Du har roliga åsikter om allt du märker jag ;) beskriv ordet perfekt för mig är du snäll..
    Sånna inlägg gör mig så förbannad.

qwerty123 skrev 2009-05-18 09:10:03 följande:
    Fredrik Al skrev 2009-05-17 19:20:21 följande: Det är nog få killar som dissar ett par snygga sillisar... Rent estetiskt så är det ju väldigt få naturliga bröst som är 'perfekta' medans det i silikontuttarnas värld är väldigt många som är 'perfekta'.
  • qwerty123
    Jess87 skrev 2009-05-18 11:34:01 följande:
    Du har roliga åsikter om allt du märker jag ;) beskriv ordet perfekt för mig är du snäll.. Sånna inlägg gör mig så förbannad.
    Visst, jag ogillar sverigedemokrater och gillar silikontuttar. Märklig kille va?!.....

Att större andel silikontuttar är snygga än naturliga är inte så jävla märkligt faktiskt.

susning.nu/Perfekt
  • Jess87

Nej, men du har ju sånna fördommar.

och alla killar tycker inte som du, de flesta tycker faktiskt att naturliga är snyggare. Om man kollar alla undersökningar. Det finns jävligt fula naturliga men också jävligt fula silikon. Och tvärtom.

qwerty123 skrev 2009-05-18 11:53:55 följande:
    Visst, jag ogillar sverigedemokrater och gillar silikontuttar. Märklig kille va?!..... Att större andel silikontuttar är snygga än naturliga är inte så jävla märkligt faktiskt. susning.nu/Perfekt
  • qwerty123
    Jess87 skrev 2009-05-18 11:56:59 följande:
    Nej, men du har ju sånna fördommar.
    Vadå? Att hitration på snygga sillisar är högre än hitration på snygga naturliga är varken osanning eller "fördom".. Det är väldigt sant.
    och alla killar tycker inte som du, de flesta tycker faktiskt att naturliga är snyggare.
    Snygga tuttar är snygga tuttar, jag tror alla föredrar snygga sillisar framför fula naturliga.
    Det finns jävligt fula naturliga men också jävligt fula silikon. Och tvärtom.
    Har jag sagt något annat?
  • sunmaid78

säger naturliga, för nakna silikonbröst ser inte kul ut..med en tröja är det snyggare. Men sen finns det ju snyggare och fulare silikonbröst, Tori spellings tex är ju skräck fula

• Jess87

Nej men ett par fula sillisar framför ett par snygga naturliga?
    Det beror ju på vad man tycker om, eller? Vissa tycker inte att ett par snyggt gjorda sillisar är snygga överhuvudtaget, medans vissa enbart gillar sillisar.
    Men jag umgås väl med vettigare killar jag då ;)

qwerty123 skrev 2009-05-18 12:04:47 följande:
    Vadå? Att hitration på snygga sillisar är högre än hitration på snygga naturliga är varken osanning eller "fördom".. Det är väldigt sant. Har jag sagt något annat?
Svar på tråden Vilka bröst är snyggast?