• Fredrik Al

Vilka bröst är snyggast?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-26 20:26
    www.cafe.se/

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilka bröst är snyggast?
  • moretime

Jag tycker silikon/koksalt ser så hårda ut, som 2 bollar på en ofta smal kropp där stora bröst ej passar till.
    En slank kropp med små bröst, eller en kraftig kropp med stora ser naturligt och snyggt ut.
    Tex Victoria Beckhams, ser ju inte klokt ut!

• qwerty123
    Jess87 skrev 2009-05-18 13:45:44 följande:
    Nej men ett par fula sillisar framför ett par snygga naturliga? Det beror ju på vad man tycker om, eller? Vissa tycker inte att ett par snyggt gjorda sillisar är snygga överhuvudtaget, medans vissa enbart gillar sillisar. Men jag umgås väl med vettigare killar jag då ;)
    Varför skulle någon välja ett par fula sillisar framför ett par snygga naturliga?

Vad jag säger är bara att det är bra många fler sillisar procentuellt som är snygga jämnförelsevis med naturliga..

Jadu, föredrar killarna du umgås med ett par naturliga taxöron framför ett par välgjorda sillisar så är dina killkompisar lögnare.
  • LindaLii

Svårt att jämföra. Sillisar kan vara grymt snygga och se naturliga ut samtidigt som de kan se för stora och konstgjorda ut. Naturliga kan ju se hemska och hängiga ut men har man fina naturliga så är ju det att föredra. Dock skulle jag hellre ha ett par sillisar än taxöron men om jag hade snygga bröst naturligt skulle jag aldrig operera dem.

♥♥♥♥ Mamma till Max 3/8-06 och Hugo 22/4-08♥♥♥♥
  • M Y L F

Det finns ju snyggare och fulare siikon bröst också. Som det finns snygga naturliga bröst. Min man tycker att silikon bröst är snygga men han har inget emot att klämma på mina naturliga heller. Jag tror inte att det är på brösten det hänger.

Jag vill inte ha silikon bröst för jag är rädd för hur farligt det kan vara och så blir det så jäkla dyrt när man skall hålla på och byta ut materialet.

• LindaLii
    sunmaid78 skrev 2009-05-18 12:09:50 följande:
    säger naturliga, för nakna silikonbröst ser inte kul ut..med en tröja är det snyggare. Men sen finns det ju snyggare och fulare silikonbröst, Tori spellings tex är ju skräck fula
    Varför skulle nakna sillisar inte  se "kul ut"??
  • Jess87

Alltså det finns faktiskt killar som är emot onaturliga tuttar och bara vill ha naturligt. varför skulle de vara lögnare?
    Sen finns de dem killar som inte är utseendefixerade idioter också..

qwerty123 skrev 2009-05-18 14:58:27 följande:
    Varför skulle någon välja ett par fula sillisar framför ett par snygga naturliga? Vad jag säger är bara att det är bra många fler sillisar procentuellt som är snygga jämnförelsevis med naturliga.. Jadu, föredrar killarna du umgås med ett par naturliga taxöron framför ett par välgjorda sillisar så är dina killkompisar lögnare.
  • qwerty123
    Jess87 skrev 2009-05-18 15:38:55 följande:
    Alltså det finns faktiskt killar som är emot onaturliga tuttar och bara vill ha naturligt. varför skulle de vara lögnare? Sen finns de dem killar som inte är utseendefixerade idioter också..
    De är nog väldigt få...
  • LindaLii
    Jess87 skrev 2009-05-18 15:38:55 följande:
    Alltså det finns faktiskt killar som är emot onaturliga tuttar och bara vill ha naturligt. varför skulle de vara lögnare?Sen finns de dem killar som inte är utseendefixerade idioter också..
    Tror de flesta killar gillar en sjysst snygg tutte, sen om den är opererad eller inte kvittar
  • xxmeyaxx
    MaryD skrev 2009-05-18 09:16:33 följande:
    Det finns snygga och fula av båda sorter
    Instämmer.
    « Feel the magic of Meya »
  • Fredrik Al
    LindaLii skrev 2009-05-18 19:11:07 följande:
    Tror de flesta killar gillar en sjysst snygg tutte, sen om den är opererad eller inte kvittar
    Så sant, men det är så klart mycket bättre om den är naturlig!{#lang_emotions_wink}
Svar på tråden Vilka bröst är snyggast?