Vilka bröst är snyggast?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-26 20:26
www.cafe.se/
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-26 20:26
www.cafe.se/
Jag tycker silikon/koksalt ser så hårda ut, som 2 bollar på en ofta smal kropp där stora bröst ej passar till.
En slank kropp med små bröst, eller en kraftig kropp med stora ser naturligt och snyggt ut.
Tex Victoria Beckhams, ser ju inte klokt ut!
Svårt att jämföra. Sillisar kan vara grymt snygga och se naturliga ut samtidigt som de kan se för stora och konstgjorda ut. Naturliga kan ju se hemska och hängiga ut men har man fina naturliga så är ju det att föredra. Dock skulle jag hellre ha ett par sillisar än taxöron men om jag hade snygga bröst naturligt skulle jag aldrig operera dem.
Det finns ju snyggare och fulare siikon bröst också. Som det finns snygga naturliga bröst. Min man tycker att silikon bröst är snygga men han har inget emot att klämma på mina naturliga heller. Jag tror inte att det är på brösten det hänger.
Jag vill inte ha silikon bröst för jag är rädd för hur farligt det kan vara och så blir det så jäkla dyrt när man skall hålla på och byta ut materialet.
Alltså det finns faktiskt killar som är emot onaturliga tuttar och bara vill ha naturligt. varför skulle de vara lögnare?
Sen finns de dem killar som inte är utseendefixerade idioter också..