• Fredrik Al

Vilka bröst är snyggast?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-26 20:26
    www.cafe.se/

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilka bröst är snyggast?
  • Fredrik Al
    Agapi skrev 2009-05-16 17:28:26 följande:
    En sak som irriterar mej lite är alla som säger att de kan se direkt om de är fejk eller inte. Saken är ju att man omöjligt kan veta om man har rätt hela tiden såvida man inte frågar varenda kvinna man stöter på om hon har implantat eller inte.Om de är såpass välgjort och välanpassat till kroppen att de ser helt naturligt ut (iaf med kläder på) så tar man ju detta för äkta, och "missar" ett välgjort jobb i statestike över bra/dåliga operationer. Klart att man då tar förgivet att alla opererade ser väldigt fejk ut, när man inte vet att de som ser äkta ut egentligen är opererade.
    Ja det var lite så jag funderade. Med kläder på, måste det ju vara väldigt svårt att se om bröst är fejk, om man som du skriver tar en välanpassad storlek. Finns ju så många BH som fyller i och pushar upp, då måste det oavsett om man har ett "vältränat" öga, vara svårt att avgöra fejk eller inte!
  • Jess87

Silikon kan vara snyggt i rimlig mängd.. t.ex att en "planka" gör om sig till B eller C-kupa. Inte snyggt om en pinnsmal tjej gör D, E-kupa. Det ska ju se naturligt ut, då kan det vara snyggt. Men jag tycker naturliga, helt klart!

• Agapi

Fredrik Al skrev 2009-05-16 18:22:29 följande:

Ja det var lite så jag funderade. Med kläder på, måste det ju vara väldigt svårt att se om bröst är fejk, om man som du skriver tar en välanpassad storlek. Finns ju så många BH som fyller i och pushar upp, då måste det oavsett om man har ett "vältränat" öga, vara svårt att avgöra fejk eller inte!
    Ja de är helt omöjligt i många fall. I endel bikins och naken är de dock mycke lättare. Men även där finns de flera fall som är väldigt svårt att se. Var tex och såg Nikki belucci (dj som spelar topless) och funderade läänge på om hon hade opererat sej eller inte (bild googla gärna).
  • Meria

Är sillisarna bra gjorda ser iaf inte jag nån skillnad. Tycker det är lika snyggt.

♥ Loke -06 & Isak -08 ♥
  • Fredrik Al
    Agapi skrev 2009-05-16 18:59:11 följande:
    Ja de är helt omöjligt i många fall. I endel bikins och naken är de dock mycke lättare. Men även där finns de flera fall som är väldigt svårt att se. Var tex och såg Nikki belucci (dj som spelar topless) och funderade läänge på om hon hade opererat sej eller inte (bild googla gärna).
    Nä, det är inte lätt att avgöra. Skön tjej det där{#lang_emotions_smile}, det var en del killar där när hon spelade, eller?{#lang_emotions_wink}
  • Mamma på heltid

De är inte alltid det går att se om det är äkta eller inte.
    De som har en hel del egen vävnad men väljer att fylla ut lite till ser väldigt äkta ut.
    Och de flyter ut när man ligger
    Med kläder är det inte lätt att se äkta eller ej.
    Utan kläder kan man se betydligt bättre.
    Har klämt på en del sillisar Och vissa känns fruktansvärt äkta och andra lite fastare än normalt.

• MammasÄlsklingar

bananer är gula skrev 2009-05-15 21:42:31 följande:

Ja. Varför skulle en snygg man nöja sig med en kvinna med fula bröst?
    Jisses säger jag bara vilka jävla fördomar.
  • Fredrik Al

Uppenbart vad alla tjejer tycker är de snyggaste brösten! Ska kanske ska lägga upp en omröstning bara för killar och se om resultatet skiljer sig åt.

• Bebislängtan82

Ja gör det tror det kommer skilja ganska mkt

Är 2010 vårt år
Svar på tråden Vilka bröst är snyggast?