• moans

E-tunabrudar drar vidare tråd 3

Sen kanske jag hade lyckats även utan akupunktur. Det kan man ju inte veta. Men för mig kändes behandlingen mycket bra. Och klart värt pengarna. Men några garantier finns det ju aldrig tyvärr.

• moans

Hej då tjejer. Ha en bra vecka. Nu ska jag till Spanien och bara ha det lugnt och skönt!!!

Kram på er allihopa!

• moans

Här kommer hälsningar från en trött Anna. Kom hem fyra i morse från Arlanda efter en underbar vecka i Marbella (Spanien). Ska snart äta och sen blir det dags att gå och lägga sig för att orka till jobbet imorgon.

Har läst ikapp lite men får nog läsa imorgon igen för jag förstår inte riktigt vad jag läser...

• moans

Hej igen!

Nu börjar jag att bli människa igen. Ska snart åka hem till mamma och äta lite gott.

Jag har fått förhinder och kan inte fika på söndag. Brorsans son fyller år, kalaset skulle ha varit när vi var i Spanien men har blivit uppskjutet. Så tyvärr...

Men jag håller med någon som tidigare skrev ska vi inte försöka en vardagskväll istället??? Kanske veckan efter midsommar? Är det någon mer som gillar idéen kan jag föreslå några datum.

Kramar till alla er som kämpar och ni ska se att sommaren ger tur med sig!!!

• moans

Hej!

Jag följer oxå med den 30/6-09.

Så nu är vi:

Petra-Elof
    Stina
    Bisquit
    Anna

Vart ska vi ses och vilken tid???

Kram Anna

• moans

Marcus fru: Har nu läst igenom allt och jag håller mina tummar!!! Brukar du gå över tiden i en vecka??? Jag ska städa nu men jag försöker hålla ena tummen ändå.

Ska bli jättekul att ses nästa vecka. Hoppas att vädret håller i sig så vi kan få en fin kväll....

• moans

Stina: Många stora grattiskramar!!!!! Vet precis hur du känner dig. Man ler fånigt hela tiden och sen kan man plötsligt börja att gråta.

Att säga detta till familj och vänner är underbart. Välj ett trevligt tillfälle när ni känner er redo. Vi berättade i vecka 8 när vi gjort det första ultraljudet (som man gör när man gjort IVF).

Nu har vi ju något stort att fira på tisdag. Vi får beställa in alkoholfri Champange och skåla!!!!

• moans

Bisquit: Skönt med semester! Jag ska tyvärr jobba hela 3 veckor till. Fast det är så mycket att göra på jobbet, så det ska faktiskt bli skönt att hinna klara av det mesta innan man går på semester. De sista två veckorna blir det nog mycket lugnt, så då kan jag städa/rensa och fixa inför hösten. Sambon är ändå bortrest i 3 veckor till (på kurs i Tyskland), så varför ska jag gå hem själv och dra...

Jaha tjejer, vilken tur med vädret vi troligtvis kommer att ha på vår lilla träff. Ska bli jättekul!!! Var inne och kollade på Å-bryggans meny och det fanns en del gott.

Vi syns på tisdag!!! Vilken tid har vi sagt förresten?

• moans

Snyggt jobbat Petra!!! Ska bli såååå kul!!!

Nu ska jag ut och lägga mig på altanen i den nyinköpta solstolen. Sen ligger jag nog där hela dagen som en strandad val.

• moans

Petra: Jag låg 15 minuter i solen igår, sen flyttades solstolen in till skuggan. Och där var det skönt, så jag till om med somnade en liten stund. (mycket bra solstolar med andra ord).

Ska bli kul imorgon, 18.00 står jag utanför!!! Vi syns då Allihopa!!!

Svar på tråden E-tunabrudar drar vidare tråd 3