• Anonym (annapanna)

Vadär det "slampigaste" du gjort?

Själv har jag haft sex med två olika killar inom loppet av 6 timmar. Det är helt klart det "slampigaste" jag sysslat med.

• Svar på tråden Vadär det "slampigaste" du gjort?
  • Anonym (Styvsonen)

Haft sex med min mans son, som var ett år äldre än mig. Det var inte populärt när hans farmor kom på det... vi hade ett sexuellt förhållande under en tid.

• konstmodell

Anonym (Styvsonen) skrev 2009-05-18 18:31:37 följande:

Haft sex med min mans son, som var ett år äldre än mig. Det var inte populärt när hans farmor kom på det... vi hade ett sexuellt förhållande under en tid.
    Vad tyckte maken om det?
  • Anonym (Styvsonen)
    Vad tyckte maken om det?
    Tror inte han vet.

Det är mitt ex, så jag har ingen kontakt med någon av dem längre...
  • Anonym

Hade sex med en kille..... han somnade.... Gick då ner för trappan och gick in i hans brorsas rum... hade då sex med brorsan också.... kletig och dan efter första rundan... två satser i mig på samma gång alltså... från två killar.. som var brorsor... He he.. SLAMPA!

• HonSomHarDetLångaStörigaNicket
    Anonym (gb) skrev 2009-05-18 16:47:48 följande:
    Stämmer bra det! Haha, därför jag skrev som anonym... Så ingen råkar outa mig här!
    Du är säkert Gullipluttmamma86, fan va jag blev nyfiken

Minns att jag blev "impad" av dina bravader på fb
  • Anonym

Känner mig ganska lugn när jag läser vad vissa av er skrivit men det värsta jag gjort är nog att jag drog med mig en kille hem efter en krognatt, när han var klar skickade jag hem honom eftersom ett annat ragg väntade utanför (dock inte synlig). Släppte klart in honom med.. ;)

• Frk Svår

Känner mig helt plötsligt allt annat än slampig

• Anonym (Slampa)
    Anonym skrev 2009-05-18 09:35:28 följande:
    Anonym (lust) skrev 2009-05-18 09:32:30 följande:
    Ni platsar bättre på motesplatsen.se eller match.com . Åter till ämnet.. Stor i orden liten på jorden..
    Det är inte jag som försöker få till den "dejt" här.
  • Anonym (Otippat)

Anonym (Slyna...) skrev 2009-05-18 15:27:46 följande:

Anonym (annapanna) skrev 2009-04-15 17:43:42 följande: En av gångerna jag kände mig som mest slampig, något som jag ser som en positiv sak, ur ren undergiven synvinkel, var när jag åkte hem till min dåvarande.. ja, vad han nu var, dominant var han i alla fall, det är ett som är säkert (;P) i kjol, inga trosor (såklart!), stockins och strumpebandshållare... det första jag gjorde när jag kom innanför dörren var att snällt sitta på knä på golvet framför honom, och motta ett par örfilar för att sedan suga av honom... För att ytterligare en stund senare stå på alla fyra... Annars har man väl råkat stå på dansgolvet och bli lite smekt och varit lycklig, dels för att det var amazing och dels för att musiken var så hög att inte hela stället hörde mina stön... Vem killen var? Och vad han hette..? Ska man veta sånt? ;D
    Läääääskigt!! Jag har gjort exakt samma sak mot en tjej men hon hade inga strumpebandshållare. Det var bra!!
  • Anonym (Slampa)

Anonym (Otippat) skrev 2009-05-19 07:07:46 följande:

Anonym (Slyna...) skrev 2009-05-18 15:27:46 följande:
    Läääääskigt!! Jag har gjort exakt samma sak mot en tjej men hon hade inga strumpebandshållare. Det var bra!!
    Härligt! Äääälskar sådan behandling!
Svar på tråden Vadär det "slampigaste" du gjort?