Vadär det "slampigaste" du gjort?
Själv har jag haft sex med två olika killar inom loppet av 6 timmar. Det är helt klart det "slampigaste" jag sysslat med.
Själv har jag haft sex med två olika killar inom loppet av 6 timmar. Det är helt klart det "slampigaste" jag sysslat med.
Anonym (Slampa) skrev 2009-05-19 07:10:07 följande:
Anonym (Otippat) skrev 2009-05-19 07:25:07 följande:
Det slampigaste jag gjort borde väl vara trekanten jag haft tillsammans med sambon.
Annars har jag haft sex utomhus så att folk kunde se. (Exet)
Varit otrogen mot mitt ex med min nuvarande.
Hånglat med en snubbe för att se hans reaktion när jag var tillsammans med min nuvarande.
Min kille är också en sån.. Genomsnäll och lugn kille. Men jag anade att han var lite kinky. Han pratade lite om att få binda fast mig. Där låg jag i hans säng. Med handklovar som satt fast i hans sänggavel.
Han slickade mig, pullade, taffsade och retade riktigt upp mig.
Det bästa var när jag var så nära och han tvärslutade. Sen började han andas tungt så att jag fick känna andetagen mot min fitta.
Precis efter han satte på mig handklovarna så munknullade han mig.
Det är så upphetsande med hans stön. Och man märkte på honom att han gick igång på tanken att han kunde göra vad han ville med mig..
när han hade utnyttjat och knullat mig länge och jag märkte hur nära han var så bad jag honom att spruta i mig. Han tittade på mig och sa bara "nej". Han drog ut den och sprutade ner mig med den enorma satsen han hade.
Det var så fruktansvärt sexigt.
Satt här och funderade på slampigaste stunderna. och nyfiken som man är av sig i naturen.. så har man väl gjort det mesta. Men det senaste är...
sex med min bästa killkompis med hans kompis som åskådare
3kant med 2tjejer (är tjej också)
Slampigast kanske - jag och min man besökte en porrbio tillsammans där jag hade sex med ett tjugotal pojkar, män och gubbar!! En oförglömlig upplevelse som vi definitivt kommer att göra om!! Porrigt och slampigt
blivit knullad av 7 killar på ett biljardbord i skottland:)
Anonym (Porrbio) skrev 2009-05-19 19:40:31 följande:
I Sthlm finns det ett fem-tiotal porr biografer. På dom får det plats mellan 50-100 tals besökare´. Alla har lite olika storlekar.
Sök på Berlin video, eller Manhattan, det är två olika porr biografer.
Jag hade aldrig hört talas om dom innan jag flyttade till Sthlm....
men jag vill lova.. åldern var mycket blandad.....
Kom på en till sak.
Var och tränade med en kvinnlig kollega på jobbet. (på jobbets gym) Vi hade flirtat hejvilt rätt länge och jag kunde smeka hennes bröst i smyg ibland då man var i samma hiss.
Nu i gymet så var vi ensamma där och jag smekte henne på utsidan av hennes träningsbyxor (vad fasen heter de där blanka, tunna sakerna?)
Hons tod på trappmaskinen och jag bredvid, beredd på att någon kunde komma. Tog bara på utsidan.
Hon sa att vi inte fick/kunde. När vi skulle gå så gick jag till killarnas och hon till tjejernas. Jag gick in på killarnas och räknade till 100. sen gick jag rakt in på tjejernas men jag hade räknat lite för fort. Hon hade bara fått av sig topen tyvärr. Hon sa "nej, vad håller du på med" och skrattade. Jag tog med henne in på toaletten och tryckte upp henne med ansiktet mot väggen, drog ner hennes byxor (samma träningsbyxor) och gick ner och slickade henne därbak. Hon sa "nej, vi får inte" flera ggr fast smekte sig själv lite. jag hade ett stadigt tag om hennes hår och jag höll henne mot väggen när jag tog fram min kuk och försökte stoppa in den. Hon stretade emot och sa "neeej, vi får verkligen inte, någon kan komma". Jag drog ner henne på knä och tryckte in den i munnen. Hon sög hårt och djuuupt. jag kom ganska fort eftersom jag var så upphetsad. (på hennes hals)
Hon skrattade och sa åt mig att springa in på killarnas innan någon kom. Det gjorde jag. Vi rökte utanför gymsalen. Hon skrattade men var knallröd i ansiktet.