Inlägg från: konstmodell |Visa alla inlägg
  • konstmodell

Vadär det "slampigaste" du gjort?

Miss M V skrev 2009-05-16 12:57:52 följande:

Najs! Jag vill också göra nått helt underbart och lite slampigt idag..
    Komsi komsi.
  • konstmodell

Anonym (horny) skrev 2009-05-17 18:24:04 följande:

snygga och vältränade
    Det låter som jag. :)
  • konstmodell

Anonym (Styvsonen) skrev 2009-05-18 18:31:37 följande:

Haft sex med min mans son, som var ett år äldre än mig. Det var inte populärt när hans farmor kom på det... vi hade ett sexuellt förhållande under en tid.
    Vad tyckte maken om det?
  • konstmodell

Vad är egentligen definitionen av slampighet?

• konstmodell

Anonym (en ny varje dag!) skrev 2009-05-20 14:32:39 följande:

Jag är ju lite crazy på det sättet att jag ÄLSKAR att suga kuk - älskar att se killen njuta och ha den kontrollen över honom.
    Det är skillnad på sug och sug och en sann kuksugerska får det att svartna för ögonen.
  • konstmodell

Så är det en-ny-varje-dag.
    Vissa gånger känns det som en gäspning, speciellt om det är en som verkar tro att hon kan men inte alls känner dig för.

• konstmodell

Anonym (lär mig) skrev 2009-05-20 14:41:24 följande:

ååå va ja hade velat va duktig på dedär... men ja e nog ganska kass egentligen. snäls, ge mig lite bra tips,, förutom mycke saliv.
    Mycket saliv är ingen given väg till framgång enligt mig.

Prova och se vad han gillar, vilka är de känslig apunkterna, gillar han att vara aktiv eller mottagare när du suger? Vill pungen ha uppmärksamhet, skall du ha mer tryck med tungan mot ollonet?

Takten är viktigt för njutningen, för mig. Använd rätt takt vid rätt tillfälle, sakta ner eller gör uppehåll nästan helt när det är rätt, runka samtidigt och precis så långt med förhuden som är rätt.

Variera men hitta rätt variation och jag flyger till himeln.
  • konstmodell

Anonym (suga) skrev 2009-05-20 14:44:10 följande:

Att suga är en konst - jag har skickat flera killar till månen och tillbaka
    :)
  • konstmodell

Anonym (lär mig) skrev 2009-05-20 14:49:41 följande:

hm,, tack för tipsen. ska ge mig på min sambo ikväll o se va han tycker.. tänk, de e en hel vetenskap nästan. men ett problem. han har så jätte stor,, o min mun e väldigt liten. hur gör man då? får knappt in hans ollon lixom?!
    Tänk i så fall inte oralsex = suga kuk.
    Tänk i så fall att oralsex = skänka honom njutning med munnen och där hittar du nog många svar.

Jag har varit med om en älskarinna som höjde sig själv till skyarna som gudinna av avsugningar och att hon hade något speciellt som fick män att explodera.

Det visade sig sen att hon inte kunde få in mer än halva min i munnen trots att hon var övad i att ta dem djupt i halsen så knepet kunde hon inte leverera.
Svar på tråden Vadär det "slampigaste" du gjort?