• Anonym (annapanna)

Vadär det "slampigaste" du gjort?

Själv har jag haft sex med två olika killar inom loppet av 6 timmar. Det är helt klart det "slampigaste" jag sysslat med.

• Svar på tråden Vadär det "slampigaste" du gjort?
  • Miss M V
    Anonym (lust) skrev 2009-05-16 09:54:47 följande:
    Under några timmar igårkväll och i natt hade jag fingrarna i sex olika fittor och blev runkad av tre innehavarinnor och avsugen av två.Slampigt?
    Fy fan! Nej, inte slampigt bara helt underbart för dig..
    THE Slyna!
  • Anonym (lust)

Miss M V skrev 2009-05-16 12:51:56 följande:

Fy fan! Nej, inte slampigt bara helt underbart för dig..
    Jepp... så är det.
    Tänk om man hade det lika bra, eller en sjättedel, oftare.
    Givetvis har jag en kopp som är villig att prestera rejält idag med.
  • Miss M V
    Anonym (lust) skrev 2009-05-16 12:54:02 följande:
    Miss M V skrev 2009-05-16 12:51:56 följande: Jepp... så är det.Tänk om man hade det lika bra, eller en sjättedel, oftare.Givetvis har jag en kopp som är villig att prestera rejält idag med.
    Najs! Jag vill också göra nått helt underbart och lite slampigt idag..
    THE Slyna!
  • konstmodell

Miss M V skrev 2009-05-16 12:57:52 följande:

Najs! Jag vill också göra nått helt underbart och lite slampigt idag..
    Komsi komsi.
  • Anonym (oskyldig)

Shit! Ni är ju inte kloka!
    Slampigt vet jag inte, kanske snarare korkat. Jag har lämnat kvar som ensam tjej på en fest med åtm 6 killar (som jag nyss träffat), hånglat med 3 av dem, sov i samma säng som en av dem och lät honom pulla mig... Usch, vilken idiot man var. Men då var det roligt.

• Anonym (lust)

Anonym (oskyldig) skrev 2009-05-16 13:58:13 följande:

Shit! Ni är ju inte kloka! Slampigt vet jag inte, kanske snarare korkat. Jag har lämnat kvar som ensam tjej på en fest med åtm 6 killar (som jag nyss träffat), hånglat med 3 av dem, sov i samma säng som en av dem och lät honom pulla mig... Usch, vilken idiot man var. Men då var det roligt.
    Vad var det idiotiska? Du hade det ju gott.

Menar du att något otäckt skulle kunna hänt så jämför då med att sätta dig bakom ratten och köra bil. Är det idiotiskt för att olyckor händer trots att du kör säkert?
  • Miss M V
    konstmodell skrev 2009-05-16 13:07:24 följande:
    Komsi komsi.
    Kommer på momangen..
    THE Slyna!
  • Anonym (Slampa)

Jag har gjort många slampiga saker i mina dagar. Jag har haft sex med flera gifta män på samma förmiddag och sedan fått kuk av min kille när han kommit hem. Jag har haft sex offentligt och blivit påkommen, sugit av en kompis kille inne på toaletten medan hon var ute och rökte. Listan kan göras mycket lång men jag tror att jag slutar här innan jag bli lynchad av alla oroliga fruar här inne

• Anonym (lust)

Hur hinner man med flera gifta män på samma förmiddag? Hade du annonserat om ett gangbang?

• Pysselgalningen

Anonym (Slampa) skrev 2009-05-17 09:41:51 följande:

Jag har gjort många slampiga saker i mina dagar. Jag har haft sex med flera gifta män på samma förmiddag och sedan fått kuk av min kille när han kommit hem. Jag har haft sex offentligt och blivit påkommen, sugit av en kompis kille inne på toaletten medan hon var ute och rökte. Listan kan göras mycket lång men jag tror att jag slutar här innan jag bli lynchad av alla oroliga fruar här inne
    Där ser man ju bevis på att det är bäst at inte gifta sig då männen blir så mycket mer attraktiva då
Svar på tråden Vadär det "slampigaste" du gjort?