Inlägg från: Anonym (lust) |Visa alla inlägg
  • Anonym (lust)

Vadär det "slampigaste" du gjort?

Under några timmar igårkväll och i natt hade jag fingrarna i sex olika fittor och blev runkad av tre innehavarinnor och avsugen av två.

Slampigt?

• Anonym (lust)

Miss M V skrev 2009-05-16 12:51:56 följande:

Fy fan! Nej, inte slampigt bara helt underbart för dig..
    Jepp... så är det.
    Tänk om man hade det lika bra, eller en sjättedel, oftare.
    Givetvis har jag en kopp som är villig att prestera rejält idag med.
  • Anonym (lust)

Anonym (oskyldig) skrev 2009-05-16 13:58:13 följande:

Shit! Ni är ju inte kloka! Slampigt vet jag inte, kanske snarare korkat. Jag har lämnat kvar som ensam tjej på en fest med åtm 6 killar (som jag nyss träffat), hånglat med 3 av dem, sov i samma säng som en av dem och lät honom pulla mig... Usch, vilken idiot man var. Men då var det roligt.
    Vad var det idiotiska? Du hade det ju gott.

Menar du att något otäckt skulle kunna hänt så jämför då med att sätta dig bakom ratten och köra bil. Är det idiotiskt för att olyckor händer trots att du kör säkert?
  • Anonym (lust)

Hur hinner man med flera gifta män på samma förmiddag? Hade du annonserat om ett gangbang?

• Anonym (lust)

Jo... ni kvinnor har det lättare på BC.
    Var det minutschema som gällde? :)

PS. Nyfiken? Kolla in davinci på BC och skriv ett mejl.

• Anonym (lust)

För rätt många år sen var jag intresserad av en yngre tjej men hon visade inte samma tillbaka men jag fick, av någon anledning, tag i hennes mors mobilnummer och började smsa. Det blev hetare och en kväll var hennes man bortrest och jag bjöds in.

Den kvällen slutade med jag fick en avsugning av morsan och sprutade på deras hallgolv.

Nu har samma tjej dykt upp i bekanstkapskretsen igen, cirka tio år senare. Undrar vad hon skulle säga om hon fick veta...

• Anonym (lust)

Anonym (Slampa) skrev 2009-05-18 08:51:52 följande:

Anonym (sover) skrev 2009-05-17 19:35:06 följande: Man kan ta det både på morgonen och efter lunch. Sex hela dagen
    Hur dags skall vi börja idag?
  • Anonym (lust)

Anonym (Slampa) skrev 2009-05-18 09:01:13 följande:

Anonym (lust) skrev 2009-05-18 08:58:27 följande: Jag vet inte när du ska börja men jag har redan varit i farten.
    Utan mig tydligen...
  • Anonym (lust)

Anonym (Slampa) skrev 2009-05-20 10:11:09 följande:

Anonym (kåtis!) skrev 2009-05-19 22:34:14 följande: Slampa!
    Nja, knulldocka?
  • Anonym (lust)

Jag har fantasier om att bli knullad av en massa kvinnor samtidigt, som ett gangbang men av mig.

Vem anmäler sig? :)

• Anonym (lust)

Anonym (Slampa) skrev 2009-05-20 10:35:17 följande:

Anonym (lust) skrev 2009-05-20 10:28:24 följande: Jag tror att det är få som anmäler sig. Fy på dig, det är ingen kontaktannons det här.
    Hur skall de anmäla sig då jag är under täckmantel?
    Men vi kan väl diskutera ämnet.
    Nå, kvinnor, hade det varit något eller vill ni hellre bli gängknullade? :)
  • Anonym (lust)

Jag blir avis på alla era äventyr.
    /villig, viril och välutrustad :)

• Anonym (lust)

Räknas vad man gjort på dekadenta fester som slampigt? :)

• Anonym (lust)

Anonym (rough) skrev 2009-05-22 10:06:49 följande:

sen fista han mej hårt!! Å de va sååå skönt å upphetsande. Det var alldeles utanför en dörr... undra om lägenhetsinnehavaren kollade i kikhålet? :P haha tanken på de gjorde de bara ännu härligare! ;)
    ... och inga av de andra från festen såg något?
  • Anonym (lust)
    Anonym skrev 2009-06-04 23:58:06 följande:
    Det sämsta med hela grejen var just att jag INTE gjorde slut innan jag påbörjade det nya, inte så schyst mot sambon precis.
    Det låter som om att du skulle kunna vara min ex-bo som gjorde en liknande grej. Jävlar vad det gjorde ont men det sket väl hon i.

Hur tänker folk som gör sin partner så illa?
  • Anonym (lust)
    Anonym skrev 2009-06-06 23:44:50 följande:
    Man mår inte så bra själv kan jag lova. Det gör ont i en själv med och jag tänkte massor. Det hände inte heller över natten och inte helt frivilligt. Jag ville inte göra någon illa. Efter ett drygt år av att försöka lösa problemet föll jag dit. Både min exsambo och jag mår bättre idag, men det är klart att det var fruktansvärt smärtsamt för oss båda. Hade jag skitit i hur han skulle ta det hade allt varit mycket enklare. Eftersom jag inte ville såra honom och mina göra slutförsök misslyckades gång på gång (han ville inte höra på det örat) så blev det istället för ett snabbt "plåsterryckarslut" ett långdraget, segt, jävligt smärtsamt slut. Inte kul att leva så för någon. Därför kändes det så slampigt, att man medvetet sårar någon fastän man egentligen inte vill. Beklagar det som hände dig. Var nog inte jag dock.
    Nej, det var inte du.
Svar på tråden Vadär det "slampigaste" du gjort?