• Anonym (annapanna)

Vadär det "slampigaste" du gjort?

Själv har jag haft sex med två olika killar inom loppet av 6 timmar. Det är helt klart det "slampigaste" jag sysslat med.

• Svar på tråden Vadär det "slampigaste" du gjort?
  • Lenk

Anonym (tös...) skrev 2009-04-16 22:19:49 följande:

gällande kalssrumet, hur lsätes det?
    Det var naturkunskap, vi skulle se på film. Jag och en kille i klassen hade gjort upp innan, så vi satte oss längst bak. De släckte ned, jag hade kjol och satt i hans knä. Det gick mycket lugnt till, ingen av oss kom men det var en kul grej =)
    Skoj att kunna säga att man har gjort det i alla fall!
  • Anonym (tös...)

aha!

jag har bara haft sex i en offentlig bastu på ett badhus, utanför ett bostadshus på natten, på universitet i matsalen (kvällen) *tänker*

• Anonym

jag har knullat med sex olika män under loppet av några få timmar,jag har blivit slickad av en taxichaufför och fått betalt för det, jag har blivit slickad av ev en man med en massa åskådare runt om kring efter att jag varit å knullat en annan man. jag har stannat kvar på en restaurang efter stängning med min kompis och blivit slickad av en gubbe där,jag har knullat en 55 åring när jag var 18....osv...

• Anonym (tralala)

hade sex med två bröder under samma kväll i samma hus utan att dom visste om det, sen kvällen efter med deras bästa vän. Jaja, shit happends.

• Anonym (lilja)

hade sex på ett mötesbord med en kille som jobbade nära min chef, har haft sex med en kille som jag visste hade flickvän men jag struntade i det...skickat 7 sms till olika killar för att se vem som nappade och ville komma hem till mig...haft sex med en kompis ex...tja, inget så farligt.

• Grabbo

Ujuj.. har ju inget o komma mot allt det här nasty stuf som nämns ovan.

Själv har jag nuppat med en tjej utan att veta namnet på personen i fråga.

Börjat sexa med tjej 15min efter att vi setts första gången. Henne visste jag dock namnet på

Jag är inte så slampig helt enkelt.

• Anonym (lilja)

glömde, har haft trekant med en turkisk popstjärna och hans vän, samt min tjejkompis och hennes mans kollega, och sex med min tjejkompis.

• Anonym

Haft sex med killar jag knappt känt. var då 14 till 16 år.. fy kunde inte nån vuxen talat vett med mig.

• Anonym (L)

Jag har haft sex i omklädningsrummet till jobbet med min arbetskamrat,
    haft sex bakom ett par buskar utanför krogen,
    låtit min kille smeka mig till orgasm under täcket när vi hade filmkväll med våra vänner,
    haft sex och svarat i telefonen,
    sugit av min kille i bilen medans han kör,
    mm ;)

Svar på tråden Vadär det "slampigaste" du gjort?