• Anonym (annapanna)

Vadär det "slampigaste" du gjort?

Själv har jag haft sex med två olika killar inom loppet av 6 timmar. Det är helt klart det "slampigaste" jag sysslat med.

• Svar på tråden Vadär det "slampigaste" du gjort?
  • Malkurrag
    Mandi74 skrev 2009-04-15 20:45:03 följande:
    Tycker det mesta i såna här trådar är ganska vanilj..
    Vad tycker du inte är vanilj då? ;)
  • Miss M V
    Mandi74 skrev 2009-04-15 20:44:02 följande:
    Hehe.. det gäller ju att vara snabb. Jag är alltid snabb, på alla plan..  fast jag har förstått att det är uppskattat.. snabbt och mycket/många gånger.. då är det som bäst.
    Jag är alltid våtast och kåtast..
    THE Slyna!
  • toppzen

två killar inom loppet av tre timmar. Fast vetti tusan om det är så slampigt.

• Miss M V
    toppzen skrev 2009-04-15 20:52:19 följande:
    två killar inom loppet av tre timmar. Fast vetti tusan om det är så slampigt.
    Det är en kvinnas rättighet..
    THE Slyna!
  • toppzen

Miss M V skrev 2009-04-15 20:53:18 följande:

Det är en kvinnas rättighet..
    Mycket bra sagt. Men jag har nog lite svårt för att se vad jag har gjort som är slampigt. Efter som det är helt naturligt i mina ögon *asg*
  • Anonym (hehe)
    Malkurrag skrev 2009-04-15 20:48:23 följande:
    Anonym (hehe) skrev 2009-04-15 20:43:46 följande: så du är en sån som gillar upptagna killar då? Blir du inte orolig att han kanske släpper på brallan till nästa tjej som vill mjölka han då?
    Upptagen eller inte, gillar jag en kille och han gillar mig, ser inte jag problemet? Har endast varit med en upptagen kille och det är han som är MIN kille idag.

Jag går inte runt och oroar mig om han är otrogen. Jag har levt alltför länge och veta att människor inte alltid är som dom påstår sig vara. Bara för att du aldrig varit otrogen och säger dig att aldrig vara det, gör inte dig till en bättre människa i mina ögon. Under vissa omständigheter och förutsättningar gör människor saker som dom tidigare aldrig hade kunnat göra.
  • Anonym (oppss)

Haft sex med min makes syster!! *Var skit full*

• Mandi74
    Malkurrag skrev 2009-04-15 20:49:18 följande:
    Så du har också varit otrogen?
    Bin there, done that.. har varit med upptagna killar oxå. Förr..
    Malkurrag skrev 2009-04-15 20:50:18 följande:
    Tar juh bort mycket press från killen om han vet du hinner med ett par gånger innan han kommer iaf ^^
    Ett par gånger.. då får han vara jävligt snabb han oxå om jag bara ska komma ett par gånger.
    Malkurrag skrev 2009-04-15 20:50:38 följande:
    Vad tycker du inte är vanilj då? ;)

Shit.. kan göra en hur lång lista som helst. Men kolla in på Darkside.se så får du en bild av vad jag anser inte är vanilj.

Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Miss M V
    toppzen skrev 2009-04-15 20:55:44 följande:
    Miss M V skrev 2009-04-15 20:53:18 följande: Mycket bra sagt. Men jag har nog lite svårt för att se vad jag har gjort som är slampigt. Efter som det är helt naturligt i mina ögon *asg*
    Man kan ALLTID bli slampigare! Övning ger färdighet! PUNKT!
    THE Slyna!
  • Mandi74
    Miss M V skrev 2009-04-15 20:50:56 följande:
    Jag är alltid våtast och kåtast..
    Nej nej.. det är jag.
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
Svar på tråden Vadär det "slampigaste" du gjort?