Inlägg från: Anonym (Slampa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Slampa)

Vadär det "slampigaste" du gjort?

Jag har gjort många slampiga saker i mina dagar. Jag har haft sex med flera gifta män på samma förmiddag och sedan fått kuk av min kille när han kommit hem. Jag har haft sex offentligt och blivit påkommen, sugit av en kompis kille inne på toaletten medan hon var ute och rökte. Listan kan göras mycket lång men jag tror att jag slutar här innan jag bli lynchad av alla oroliga fruar här inne

• Anonym (Slampa)

Anonym (lust) skrev 2009-05-17 10:04:27 följande:

Hur hinner man med flera gifta män på samma förmiddag? Hade du annonserat om ett gangbang?
    Ja, det hinner man med. Hinner du med flera ärenden på samma förmiddag? Jag hade mina kontakter då kan man väl säga Män i bekantskapskretsen samt från Bodycontact.
  • Anonym (Slampa)

Anonym (lust) skrev 2009-05-17 10:04:27 följande:

Hur hinner man med flera gifta män på samma förmiddag? Hade du annonserat om ett gangbang?
    Jag läste lite för snabbt. HUR man hinner med flera män på samma förmiddag? Man bokar helt enkelt in heta möten som man bokar in andra saker i sin vardag.
  • Anonym (Slampa)
    Pysselgalningen skrev 2009-05-17 10:08:27 följande:
    Anonym (Slampa) skrev 2009-05-17 09:41:51 följande:
    Där ser man ju bevis på att det är bäst at inte gifta sig då männen blir så mycket mer attraktiva då
    Gifta eller ej - de hade vad jag behövde. Jag tar för mig som av ett gött smörgåsbord oavsett civilstånd.
  • Anonym (Slampa)

Anonym (lust) skrev 2009-05-17 11:06:51 följande:

Jo... ni kvinnor har det lättare på BC.Var det minutschema som gällde? :)PS. Nyfiken? Kolla in davinci på BC och skriv ett mejl.
    Jag träffade första mannen redan 7.30, nästa 8.15 ca och sedan en runt kl 9, nästa 10.15 min favorit kl 11 och sedan en avsugning strax före lunch. Mmm...
  • Anonym (Slampa)

Jo... ni kvinnor har det lättare på BC.Var det minutschema som gällde? :)PS. Nyfiken? Kolla in davinci på BC och skriv ett mejl.
    Jag träffade första mannen redan 7.30, nästa 8.15 ca och sedan en runt kl 9, nästa 10.15 min favorit kl 11 och sedan en avsugning strax före lunch. Mmm...
  • Anonym (Slampa)
    Smulan87 skrev 2009-05-17 11:47:37 följande:
    men hej könsjukdomar..
    Det finns skydd men visst, jag förstår din tanke. Jag har själv träffat många män men jag skyddar mig och ser till att träffa vettiga människor som vet vad de håller på mig, ja tillit och allt sånt där viktigt...
  • Anonym (Slampa)

Anonym (sover) skrev 2009-05-17 14:31:28 följande:

slampaMen vad fan, gå upp så jävla tidigt?
    Det var under arbetstid
  • Anonym (Slampa)

Anonym (Man) skrev 2009-05-17 12:33:17 följande:

BC liksom alla andra liknande sidor är ju nästan helt värdelöst för killar.Chansen att få till en kontakt med en kvinna för att få sex gratis är ungefär noll.De enda seriösa kontaker jag fått till där gäller gangbang, klubbar eller olika festträffar (Inget fel med det iofs, men det är inte gratis.)
    Seriösa "ensamma" tjejer finns! De är få men de finns...
  • Anonym (Slampa)

Anonym (Slampa) skrev 2009-05-17 15:09:24 följande:

Anonym (Man) skrev 2009-05-17 12:33:17 följande:
    Seriösa "ensamma" tjejer finns! De är få men de finns...
    Men ensamma inom situationstecken menar jag att de söker på egen hand utan sina ovetandes män... Många är singlar också men svårflörtade.
Svar på tråden Vadär det "slampigaste" du gjort?