Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladderbebisarna Del 7

Lurk... jättesöt är hon! så himla lik laban!

Måns hår är oxå jättelångt, men det syns bara när han badar

Fy, jag är inte alls sugen på att laga mat idag, skitless o surar mest idag (sur på A för att han ska vara iväg både ikväll o imorgonkväll)... men Måns måste ju äta så man får väl rycka upp sig...

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns & Ylvas mamma .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas
    MagdaA skrev 2009-06-05 11:06:02 följande:
    Hanna: åh, dom var fina Köpte du dom rutiga? Ska kolla de, å piké var ju en bra idé! SOm sagt, nya jeans behöver han iaf, då kan man ha med det också om det blir kyligare på kvällen.vi ska på bröllop i augusti också, men det är här hemma så då får A vara hos farmor och farfar.dax att åka och hämta på dagis nu. sen i em tänkte jag hinna baka lite. Micke upptäckte till sin förfäran igår att vi inte hade några kakor i frysen!
    Jag köpte de mörka, de är oxå rutiga i mönstret, kanonsnygga live! är mkt som finns i butiken som inte finns på hemsidan så kila in o kolla så hittar du säkert nåt! Piké tycker jag är jättesnyggt, inte så "stramt" som skjorta, lättare att ta på o bekvämare, o personligen tycker jag det är snyggare än "kinakrage" ...
    MrsMurphy skrev 2009-06-05 11:09:12 följande:
    Hanna: Iom att mamma befinner sig 55 mil bort så är det inte så lätt att bara styra upp en middag... Plus att dom skulle slå oss sönder och samman om vi inte förvarnat! Hur går det med era funderiungar i EU-valet nu då? Jag bligade 2 timmars debatt igår för att försöka få någon koll.
    Jo det är klart, går ju inte att göra nåt spontant... men du kan ju bjuda ner henne på middag... säg att det är middag med "surprise" så får hon iaf lite förvarning man måste ju inte säga allt

Jadu, valet... rösta ska jag, avskyr när folk inte utnyttjar den rätten... sen om det blir blankt el ej har jag inte bestämt än... jag kan inte stå för de skyhöga lönerna de alla får så jag vet i fan...
  • Hannnas

lättja... vet du någon bra sida där man kort sammanfattat kan läsa vad de olika partierna står för o verkar för just i detta?

• Hannnas

Lättja... gahhh vad rörigt allt är ändå

• Hannnas

Förresten, ni som ammar/har ammat... vad har ni för kläder?? tycker det finns SÅ litet utbud o det som finns är svindyrt gillar boob men de är dyyra.. jag vill INTE blotta hela bröstkorgen varje gång hon ska äta o HMs tycker jag är för "snäva" så att säga..

• Hannnas
    lurksmulan skrev 2009-06-05 11:40:18 följande:
    Hanna: Ja jag tycker att hon är lik Laban när han var i samma ålder, men J tycker inte alla de är lika! De har precis likadana tänder och även väldigt lika ögon.Nu ligger hon i sin säng och hostar, stackaren.
    Ja de är väldans syskonlika, roligt tycker jag... Y o M har INGET gemensamt alls ögonfärgen är det ÄN, men den ändras ju ett bra tag till så...

Stackarn som är sjuk
  • Hannnas
    http://www.dn.se/fordjupning/europa2009/vad-ska-du-rosta-pa-i-eu-valet-1.869858

Lurk... jaa det är skitstörigt tycker jag! hittade ett skitfint booblinne, men inkl frakt skulle det gå på 600 drygt tycker jag är svindyrt för ETT linne men vad ska man göra?? är så smidigt att man kan öppna undertill att man inte måste visa hela BHn för folk som är i närheten... *surar ännu mer*
  • Hannnas

mmm ser ingen bild Jaz? bara ett rött kryss

• Hannnas
    jazzy skrev 2009-06-05 11:57:22 följande:
    skit oxå...www.adisgladis.se/kicka på outdoor, sen dryckesfklaskor...den gula med hunden
    jättefin men vad ska den vara bra till?? *blåst*

o du.. rösta blankt vännen, då visar du att du inte bryr dig men att du nyttjar din rätt iaf
  • Hannnas
    MrsMurphy skrev 2009-06-05 12:04:28 följande:
    Hanna: Vi är ett gäng som skickar kläder emellan så fort vi blir gravida/ammar så jag har 10-15 olika amningströjor här av alla olika slag. Men rent krasst så tycker jag att man känner sig bekvämare att amma med en vanlig tröja och dra upp för alla amningströjor så hamnar tuttarna mer exponerat upplever jag det som...
    nää tycker du?? Boobs är kanon tycker jag, visar inget o det ser inte ut som man tagit av sig ens.. men det är säkert olika kroppar, bröst o kvinnor såklart

Dra upp en vanlig tröjja gillar jag INTE visar man ju hela magen ju fyy

Testet är samma länk som jag skickade o jag var rätt lika procentuellt över de olika partierna så det gav inte såå mkt.. blä

Röstade oxå nej till EU sist...

Jaz... oj sånt har jag inte ens tänkt på än... M vägrar iof dricka ur allt som är "pipmugg" o sånt, så jag tvivlar på att han vill dricka ur en sån? el har du sett dem live, vad är det för särskilt med dem??
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7