-
Nää jag vet inte, har iaf inte sett på år o dag? skittrist för det är en perfekt tid tycker jag...lurksmulan skrev 2009-06-04 13:36:47 följande:Hanna: Finns det ens resebyråer som har 10-dagars längre?Magda: Instämmer om att du kanske ska kolla upp det, du har ju haft så här länge nu.
-
Så... nu är man ensam med bebis o M sover... *tar ett glas rött*
-
triiiiiiiiiiiiiistjazzy skrev 2009-06-04 18:55:32 följande:låter härligt...här blir det vaniljte om en stund. M är på kurs kommer i morgon...
*ammar*
stackars måns som har feber igen -
wohooo tar mig nog ett glas då med tänkte laga nått gott till A när barnen sover....jazzy skrev 2009-06-04 19:01:24 följande:jag får ta ett glas i morrn ju.. LEDIG FREDAG JIPPIE!!!!!!
Funderar på vad ni vill ha för mat när ni kommer hit -
Lättja... har heller ingen susning... funderar på att blankrösta ändå, för jag avskyr de sk "lönerna" de får... o då röstar man ju iaf...
Linda.... blää lider med dig, inget kul alls de sista veckorna ... pepp o kram till dig snart vintid o kallrökta korvar o goda ostar för dig!
mf.... op??? för vad??
-
stoooor kram o tröst... inte alls kul att känna sig sån jue... *mera kramar*Thezzizen skrev 2009-06-04 20:16:47 följande:låter precis som mig. inga problem innan, men i slutet, tror bebisen klämmer på tarmarna jag...Så l o jag har haft maktkamp hela eftermiddagen , skoj, hon har gått o slagit i varenda vägg o gallskrikit. Sen vid läggningen samma sak igen så jag gjorde det väldigt pedagogiska o utövade makt igen o fölorade humöret. känns ju bra så n ska jsg gå o dö ngnstans o fortsätta gråta ögonen ur mig...
-
Nu är maken hemma!! Sallad serverad gööött
Jaz.. fan svamp! måste komma ihåg det, jag älskar ju färsk svamp i sallad
-
Morron
Magda bara vetskapen att det finns björn där jag brukar vara hade gjort mig så uppstressad att jag bränt de där kalorierna utan motion läskigt!
-
LaG... skulle oxå lämna på dagis om hon är bra idag...
Här börjar jag få lite "sommar" ångest.. M går sin sista dagisvecka nästa vecka, sen ska han vara ensam med mig o Y 3v innan A går på sin sem (9v)... o det känns skittungt! från början var det tänkt att jag skulle vara ensam med barnen 2v men sen flyttades As sem... o vi visste inte hur mkt han behövde dagis förrän vi var hemma nu alla de 3v, han var hysterisk! blir helt annan när han får leka av sig lite på dagis o han saknar sina vänner o all lek där... blir ju inte alls samma stimulans hemma
Hoppas anders kan snickra ihop en sandlåda innan nästa helg iaf... han har börjat älska att göra kakor...
-
Underbart! det behövde ninumberone skrev 2009-06-05 09:18:32 följande:Hej på er!!Igår var vi ute å åt..... så mysigt att bara vara jag och Anders för en stund. Jätte god mat och efterrätt.
Skulle vi med behöva...