Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladderbebisarna Del 7

Thezzizen skrev 2009-05-27 13:21:57 följande:
    Kicka, ja rå lök äts inte, o dragit ner på tillagad lök, paprika är borta o mjölk är också minskat på.  vad är de mer man ska passa sig för?lurka, vad lyxigt att handla på bibblan!Hanna, har du några mer bilder på Y?  ni har ju kunnat se massa på N ju.  ja är nyfis
    Åhh jag har inte laddat upp några än, får ta mig i kragen o göra det en dag {#lang_emotions_embarassed}
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns & Ylvas mamma .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas
    Kickan 84 skrev 2009-05-27 13:28:04 följande:
    Hanna: Var glad att du inte känns som slamsor i hönan Låter läbbigt med magen dock, min är lite "hängig" än tycker jag, men så är jag ju full av bristningar
    Huga slamsor låter ju vidrigt... men dessa "bubblor" är inte alls kul faktiskt, känns som man går runt på en musprutt haha nämen seriöst så känns det helt galet...
  • Hannnas

NO... shiiiit vilken mage bild!

thezz...  inget kul ...

• Hannnas

thezz... hur är nätterna hos er nu förresten? L o N?

• Hannnas

Lättja... har det lika "lätt" som du med min Y o det är som du säger nästan skämmigt enkelt, alla borde ha det så... men MEN man får väl igen det sen kanske

O du, ang vikten, man står ofta still i perioder när man först rasat, sen ska ämnesomsättningen anpassa sig till det nya o det kan ta tid innan det börjar rasa igen men det kommer

Nä nu ska jag väl dra mig upp till dagis här...

• Hannnas

Sa jag förresten att det ÄR svamp jag har på tuttsen... skitkul! not...

• Hannnas
    Kickan 84 skrev 2009-05-27 13:58:47 följande:
    Vet ni vad? Nu är jag 1 sammanfattning ifrån att vara färdig!
    Nice

Nu står storstädning på schemat... sen pannkakslagning och sen ut på maskjakt el nåt annat "kul"
  • Hannnas
    lurksmulan skrev 2009-05-27 14:23:34 följande:
    Hanna: Maskjakt är väldigt poppis här också kan jag säga. Polly kommer springandes med en spade i högsta hugg "Mamma ha pade. Leta maks." Och sen får man gräva. Hon är ju så söt förresten, hon kan nästan hela bä bä utantill nu, men vissa ord är ju bara rapakalja eftersom hon inte vet vad de betyder. "Bä bä vita lamm, haj du LULLULLULL ja ja  (obegripligt) baaaaarn jag haj (obegripligt) LULULLLULLLULLL" Och sen skriker hon YEAH så att hon skrämmer katterna varje gång. Fantastiskt roligt!Nu ska jag på möte. Inte alls så fantastiskt roligt.
    haha o bara för att du nämner mask igen så kom M inrusandes här:

M: mammaaaaaa, MAAAAAAAAAAAAAASK! (han hade skum från ungsrengöringen av kaminen på fingret, förmodligen var det äckligt som en mask )

Jag: torkar fingret

M: mamma, stööörsta bajskorven!

Jag: luktar o säger jamen då byter vi blöjja

M: mm

Väl på skötbordet tar jag en av Ys blöjjor på huvudet (jaja idiot jag vet )

M: hahaaaa Mamma TOKIG!

M: blöjja med BAJS! största bajskorven!

Ok... det var lite härifrån nu skriker han att han vill ha pannkaka med sylt, att jag ska ta fram ägg... herregud! jaja, dags för mat ändå...
  • Hannnas
    numberone skrev 2009-05-27 15:03:32 följande:
    Här kommer bild på magus gigantus
    Den ser inte SÅ stor ut, däremot är den jättefin!

Måns säger Syster när han ser den här
  • Hannnas
    numberone skrev 2009-05-27 15:14:28 följande:
    Ne den gör inte det men den känns!!! Jag är ju rätt lång i överkroppen och det gör nog att den dras ut något mer än står rakt ut som den hade gjort om jag varit kortare
    ajaj ja jag förstår att det trycker på rejält! inte avis det minsta!! skönt att det snart är över... inte gravid igen på ett tag el
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7