-
Vad härligt o så lustigt, M o L har ju varit rätt lika i måtten om jag inte har fel? o nu verkar det som våra 2:or följer varandra med! Y var ju 4400 förra veckan o 56 o det är ju väldans likaThezzizen skrev 2009-06-05 09:30:50 följande:Morrn morrn...Allt fint med er en grå fredag som denna!Måste bara stolt berätta att min lilla kille är en stor kille nu! Igår vägde han 4405 g och var 55 lång. Han kommer slå Lovisa med hästlängder!
-
Lurk... jepp 12v... ja jag kommer oxå bli tokig! Men A ska ju vara föräldraledig med Måns i sommar (därav hans långa ledighet) så då får han ju inte vara på dagis... o iom att vi bor granne med dagiset så känns det ju skitkonstigt om han skulle vara där o vi alla andra hemma i trädgården
Men HAN kommer bli tokig när vi är ensamma de första 3v innan A kan roa honom... *rys*
thezz... smiter in i din blogg...
-
Jo M behöver det med kan jag säga... men ja, vad göra...Thezzizen skrev 2009-06-05 09:40:17 följande:Hanna, 12 veckor hemma? Jises, det hade gåt t mig på nerverna. Lovisa är hemma fyra veckor, plus två veckor 50 %... Hon behöver verkligen dagis.
FIN grill!! -
jazzy skrev 2009-06-05 10:10:06 följande:hanna...hur går det med din blogg???
mördad fattar inte hur folk har tid
Dop ja... måste man kanske börja planera lite inför... viska ju ha vårt dop i trädgården...
-
Nä vi frågade prästen helt enkelt om det gick att ha dopet hemma, eftersom kyrkans tider inte passade... inga probs allsThezzizen skrev 2009-06-05 10:17:21 följande:Mysigt med dop i trädgården.... Måste fråga då känner ni en präst då eller bokar man bara dit en?Åh jag ville ju veta om det gick at tha dopet i den kyrkan eller inte så man kunde börjat planera..
-
Ja fint väder måååste det bli ... ja o blir det inte det får det ju bli inne, plats har vi men det är ju inte alls samma sak...Thezzizen skrev 2009-06-05 10:24:23 följande:nice! Då får ni hoppas på gott väder..Det gör vi iaf, då vi förhoppningsvis om det nu bir den kyrkan jag vill ska ha mottagning ute i sommarstugan så vi kan sitta med utsikt över vattnet
vilken datum har ni ert dop? här blir det 12/7 -
shorts kanske passar bättre?MagdaA skrev 2009-06-05 10:32:07 följande:vi ska på bröllop i juli. M´s syster så ALex ska ju med. kikat lite efter kläder men inte hittat nått fint. Någon som har tips? Skulle gärna vilja hitta en fin skjorta och några snygga brallor. Men gärna nått man kan använda fler gånger än just då, alltså inte allt för uppklätt, men ändå fint.
Jag köpte dessa häromdagen o tycker de är urfina! Köpte en vit piké från fix med o det är ju snyggt men inte "för" uppklätt, o går att ha till annat o länge...
http://www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=3518041&styleid=3518037&path=3403475;3215210;3232580;3527905;111370;1357361 -
*surar* vill oxå gå på bröllop *
Vi ska till djurparken imorgon så jag hoppas på finare väder imorgon
-
Lättja... är du galen?? det är ju skitkul att förbereda bröllop ju vad är det ni vill "komma undan"?
Här behövs inget babygym, räcker med M tydligen... han sitter o visar Y massa leksaker o hon tycker det är jättekul
-
Lättja... jamen boka en bra fotograf och en kväll på en fin restaurang för hela familjen så överraskar ni dem med fest o bröllop smidigt enkelt o så smiter ni
Lurk... hon är ju underbar Polly