Inlägg från: zagolik |Visa alla inlägg
  • zagolik

Pladderbebisarna Del 7

Honeyflowers skrev 2009-03-27 08:37:50 följande:
    grattis emil på 1-årsdagen!!!!!!
    Tack!!!
    ♥ Emil 080327♥
  • zagolik

Enligt FK så har DOM gjort fel för deras system hade inte uppdaterat min anmällan från 2007 Men får pengarna nästa vecka. Det var ju bra. Nu ska jag bara försöka få dom från det andra stället.

Det kommer ju fixa sig med fk ilf så jag åfr väl va glad för det

♥ Emil 080327♥
  • zagolik
    numberone skrev 2009-03-27 09:02:50 följande:
    tur att du ringde....
    <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
    ♥ Emil 080327♥
  • zagolik

sorry,det var emil

♥ Emil 080327♥
  • zagolik

Grattis Lättja!!!

Inatt??? Innan 12?? För isåfall delat dom födelsedag,då hade Magda rätt!

♥ Emil 080327♥
  • zagolik
    jazzy skrev 2009-03-28 10:37:57 följande:
    fattade det som han kom 28:e....inatt är väl efter 00.00
    Ja,så är det nog
    ♥ Emil 080327♥
  • zagolik

Morrn!!!

Här har vi haft världens kabalik natt. Emil har skrikit konstant men när vi gick in i hans rum så var han tyst men han ville absolut inte sova. Kl 3 gav jag välling då sov han en halvtimme sen började han igen. Ingen har sovit i hela huset här. Han har bajsat normalt igår och jag kunde inte komma på vad som var fel. Han skrattade när vi kom in så det känns lite som det var för vi skulle vara där men ändå fick han sina stunder under natten då han bara skrek. Inte hänt förr!!

Fattar inte hur jag ksa orka med en hel dag med han. Han leker för fullt nu så han somnar vä lsnart. Men nu på fm ska några tjejer komma och kolla på sommarkollektionen här hemma så då kan jag inte sova. Sen är det förbereda mig inför visning ikväll.

Ögonen går i kors!

Lurk. Hoppas ni nu får det supertrevligt på er resa!! Njut av allt!!!

Honey. Krya på dig!

Hanna: Duktigt av Måns att gå så långt. Hejja!!! Såklart han var värd en bulle

*gäsp,gäsp*

♥ Emil 080327♥
  • zagolik
    Hannnas skrev 2009-03-30 08:42:14 följande:
    Zago... uscha vilken jobbig natt men så är det ju ibland utan förklaring... bläää... hoppas du får nåt tillfälle till vila idag
    Ja det är väl så...jag ville bara hitta on/off knappen på ungen så jag kunde få sova lite ´

Ja,jag hoppas jag får sova snart...för jag somnar snart!
    ♥ Emil 080327♥
  • zagolik
    Hannnas skrev 2009-03-30 09:01:06 följande:
    haha ja vilken DRÖM det hade varit om det funnits en sådan Kan du inte ställa in träffen idag då o vila sen ist?
    Man kan ju önska det fanns en sån
    Jo,jag kan väl det men jag har redan ändrat på den pga jag var sjuk förra veckan så vi bestämde idag. Men jag får se....om jag orkar hålla mig vaken annars får jag nog avboka. Men jag har träff i kväll och den kan jag inte ställa in.

Så jag får hoppas Emil somnar snart!
    ♥ Emil 080327♥
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7