Inlägg från: zagolik |Visa alla inlägg
  • zagolik

Pladderbebisarna Del 7

Hannnas skrev 2009-04-20 17:59:17 följande:
    Jaaa jag vill krypa ner i karet typ NU sätta på stjärhimlen o ta mig ett glas rött o ha måns nattad Jepp har lovat Jaz att smsa när vi drar
    Förstår det!!! Så mys!! Snart så,snart!!

Bra du ska messa J.

Thezz: Har någon du ska mezza när din filur är ute??
    ♥ Emil 080327♥
  • zagolik
    Thezzizen skrev 2009-04-20 19:42:42 följande:
    Halloj...Ja vad gör jag h'är och är grön? bra fråga?En bra sak idag iallafall! R kommer inte åka till gbg 2,5 vecka. Tycker det är så lättande i smyg..Imorse hade jag världens tryck neråt, jag är inte snabb i skorna nu iallafall... Kanske kan få komma till fl innan veckan är över iaf..Lurka: Vad duktig Polly var med toan!!!!Zago: Lycka till med huset! Ang sms så har jag nog ingens nummer att smsa..
    Du får mitt mobilnummer så får du sms:a mig! Om du vill....
    Vi alla här tänker ju på dig!!!

Jag inboxar!
    ♥ Emil 080327♥
  • zagolik

Härligt tezz att han inte åker

No: Såååååå fin duk! Gekås är bra!!!

♥ Emil 080327♥
  • zagolik

Ikväll Hanna...ikväll....

Förstår det inte är skoj....Min läkare sa att det inte alls är vanligt att gå över 3 veckor om man redan gjort det med första barnet men kanske 2 isåfall...Tack för den infon liksom!

Vi ska träffa en jobbarkompis på stan nu på fm. Skoj!!! Ska bara får det och passa in med fm sovningen

♥ Emil 080327♥
  • zagolik
    Hannnas skrev 2009-04-21 08:14:59 följande:
    zago... haha schysst info du fick då Nä jag bryr mig mest om att jag är så pissigt förkyld igen har inte sovit på nästan hela natten för jag kan inte andas med öppen mun o sova första jag ska göra när jag lämnat M på dagis är att åka till apoteket o köpa nässpray för fy fasen så less jag är på att vara helt igenkorkad, inte läge nu
    Ja,visst var det snällt??? Henrik sa sen att vi skulle aldrig frågat. Han är överläkare och förlossningsläkare så han har ju en del erfarenhet av överburenhet...men det där kunde han sagt nåt annat svar på!!! Jag har ju BF på min födelsedag så det blir nog inte då...vilket jag ändå inte vill

Stackare...ja köp nässpray. När hade du det sist??
    ♥ Emil 080327♥
  • zagolik

Angiee....testa så vet du och slipper fundera på det. Kram!!!

♥ Emil 080327♥
  • zagolik

Det är säkert hormonerna men ett test skulle släppa alla tankar runt en graviditet. "tänk om" tankarna finns ju där!

Hoppas mensen kommer i kväll nu bara för detta

♥ Emil 080327♥
  • zagolik

Nu är det fullt ös i busgivningen...vi vill verkligen ha det men det är en fegis som lägger 10 tusen xtra varje gång Vet inte om det ska vara taktik eller bara mesar sig! Vi har öst på nu med 1 milijon {#lang_emotions_sealed} Efter det har det varit tyst i 3 timmar! Nä,vi ger nog oss snart! Men sen vill vi samtidigt ha det men inte för vilket pris som helst! Så svårt läge detta!!! Gahhhh!!!

♥ Emil 080327♥
  • zagolik

BUSGIVNINGEN Menade BUD givningen

♥ Emil 080327♥
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7