Inlägg från: zagolik |Visa alla inlägg
  • zagolik

Pladderbebisarna Del 7

Föressten...vilken Phil and teds har du? VIBE?? vad är det för skillnad på vibe och sport???  *Lutar lite åt en sån modell här*

♥ Emil 080327♥
  • zagolik

Magda: Ja från Kina är nog Alex Nä,men kul att dom säger så om han på dagis!

Ja,trist jag missade det.. har du fått din lönespec?? Jag mailade precis in att jag inte fått någon. Vill ju veta

♥ Emil 080327♥
  • zagolik
    Hannnas skrev 2009-03-23 15:31:27 följande:
    usch ja jag vet ju hur det är att hänga över toa när sonen ser på fy fasen vad rutten man känner sig *kram*vila?? nja idag tar jag det lugnt faktiskt, men annars har jag målat tak, panel, sängen mm o sen är ju M med i bilden hela tiden så lugnt finns väl inte på kartan så att säga Magda... visst är det roligt med ord till en viss gräns iof man får passa sig!
    jA,visst...försåtr du inte kan vila med M runt dig men inte grejja massa så du anstränger dig mer än nödvändigt!!! Du!!!! Du måste tänka dig för så inte hon kommer innan hon ska och så du är frisk när det vä lär dags. En envis förkylning har satt sin på envisa dig du

♥ Emil 080327♥
  • zagolik
    Hannnas skrev 2009-03-23 15:32:30 följande:
    viben är lite större, mer ombonad o mkt stabilare tyckte jag, sen snyggare men främst stabilare o säkrare o väldans mkt smidigare.... men det är ju vad jag tyckte, känn o jämför
    Okej...då är det vibe du har? Och dom andra här i tråden som har syskonvagn?

Här kostar viben 8749 inkl syskonsist och det är rätt saftigt
    ♥ Emil 080327♥
  • zagolik
    MagdaA skrev 2009-03-23 15:36:25 följande:
    zago: japp, fick den i fredags.hanna: jo, men här är det inte ord, snarare kinesiska
    okej....min måste kommit bort. En tjej till i min "grupp" hade inte heller fått sin så mailade med in. Nyfiken. Jag har desutom begärt 5 dgr i veckan nu så får väl se vad det blir för inkomst denna månaden.

Har du träff i kväll?
    ♥ Emil 080327♥
  • zagolik

Lättja...det är inte bra att göra hinnsvepningen sa läkarna till mig. Man ska låta det vara så narutligt som mÖJLIGT. Jag har erfarenhet som du vet då jag gick över 3 veckor och träffade en hel drös med olika läkare. Dom gjorde hinnspvepning på mig men det var 5 dagar innan igångsättningen. Men hon som gjorde det ville igentligen inte göra det. Det är det allra bästa för kroppen om det kommer igång av sig själv.

*DUCKAR*

♥ Emil 080327♥
  • zagolik

Oj hanna...då kommer han inte somna som han brukar ikväll!

Han verkar gilla sin nya säng

♥ Emil 080327♥
  • zagolik

MORRN!!!

Måste fråga snabbt! Ska ta med mig urinprov till MVC idag. Det är fixat men ska man lägga det i kylen under tiden eller kan det vara frammei rumstemp??

Ska vara där halv 9 så strax kommer farmor och ska passa Emil.

Hanna: Liiiiiten bebis men hon mår ju bra och det är det viktigaste! Fattar du att hon snart kommer!!!???!!!

♥ Emil 080327♥
  • zagolik

Hej igen!

Jag har varit på MVC nu och fick tider framöver. Till läkare ska vi om 2 veckor och då är det även tidigt UL *längtar* Sen fick jag tid till rutinUl och lite tider hos BM.

Behöver inte svar längre om förvaring av urinprov,har varit där redan....la det i kylen och så skulle det vara!

Jag ska iväg ikväll på visning så det är mkt idag och förbereda osv. Sen städa här hemma för i morgon fyller min prins 1 år! {#lang_emotions_heart} Så här är kalas hela helgen!!!

Ska även iväg och hämta den nya bilbarnstolen jag köpt. Om jag orkar idag annars får det bli nästa vecka. Mycket på gång.

♥ Emil 080327♥
  • zagolik

Morrn!!!

Sitter i telekö till FK nu för jag har inte fått några pengar från dom Inte heller fick jag rätt utbetalning från xtra jobbet så jag har fått noll inkomst än så länge! Tur man inte är ensamstående!!!

Så arg jag är när det strular!!! Humörsvägningar har man ju redan och värre blir det j uav sånt här!

Men det är endå en superstor dag för oss här idag! Så ska väl njuta av dagen och ta allt annat en annan dag!

♥ Emil 080327♥
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7