-
-
Thezz: Jag gör som det står på flaskan. Och det brukar aldrig bli fläckar. Jätte nöjd!
-
Stackare Hanna att du har feber!
Kul att Laban fick från bamseklubben när han hade haft en dålig dag!
Jag ska försöka lägga lilleman här strax men han sov från 12 till 15.30 så får väl se om det går. Han är såååååå grinig! Har ännu lite feber så det är väl därför! Sen är han oerhört risig i magen. Har bytt massor av blöjor fast han sovit halva dagen. Funderar på om det är tänder. Så här var det när han fick sin framtand så får väl se på.
-
Ja,det är superjobbigt...jag var ju uppe i natt med han så jag är inte själv vidare glad
Men nu ska jag se om jag kan få han isäng ilf.
krya på dig!
-
Morrn...Emil hade bajsat i natt och sen kunde jag inte somna om! Vet inte varför,bara var klarvaken....därför är jag såååå seg idag. *gääääääsp*
-
Nu ska jag se vad Louise W har att säga och ta en kopp kaffe!
Hoppas föressten att Lättja är på väg till BB
-
Japp!Hannnas skrev 2009-03-17 08:44:18 följande:LW? är det hon barntanten på 4:an?Massa kramar till dig!MrsMurphy skrev 2009-03-17 09:28:58 följande:*svär som en hamnarbetare*Här är det skit! Kotten har levt rövare halva natten och jag har inte kunnat ligga när den hållit på så jag har halvsuttit i sängen men inte ens det har hjälpt. Tror jag tuppade av en vända mellan 03-05 men i övrigt vaken och nu med den jävligaste huvudvärken i mannaminne.
-
Hanna. Ja,det kanske hon heter....jag är såååå trött så jag minns inte!!!
Väck??? Nä,det är du inte alls! Du reagerade ju!
Du,hoppas du mår bättre i morgon på din dag!!!
-
Näääää!!!! Jag minns och kommer göra det i morgon medHannnas skrev 2009-03-17 10:13:39 följande:haha glöööm den dagen jag har försöker iaf förtränga o JO jag är väck väck väck känns det som... helt igenstoppad i nyllet men funderar ändå på om jag faktiskt orkar hämta M sen... men det är tröttsamt att vara ensam hemma med honom just nu fast han är såå go... Gör ikea lista nu iaf, saker som ska inhandlas så fort rummet är målat.. o jag som tänkte måla denna vecka det skiter sig iom att det står en massa badrumsplank därinne nu o målas... men nästa vecka så!
Kul med Ikea! Vad ska inhandlas? *nyfiken*
Vill med dit! Ska åka dit och bla köpa en säng till Emil. Jag tänkte faktiskt prova att få han att sova i en egen säng from slutet av sommaren, då har vi 2 månader ca på oss att se om det går annars så får vi köpa en beg spjälis till bebisen. Får väl se om det funkar. -
okej...ja,det var en del och det kommer nog bli toppen bra!Hannnas skrev 2009-03-17 10:23:36 följande:Jo klart du ska få, deras avstämningsdatum är väl 20:e o då bör du ju få från 8-20 mars iaf... jag gick ju på HP precis i avstämninstid så jag får ju för 21 feb-20 mars som jag fattat... el så har jag tänkt iaf... Zago... jadu, ska köpa sängkläder, kudde o täcke, en matta, bokylla, ett rit/skrivbord, en barnstol, 2 rullgardiner, gardinstänger o någon belysning om vi hittar.... så en hel del Madrass blir att köpa på jysk, var nåt erbjudande ny på en som man kan anpassa bra i stl till hans nya säng..