numberone skrev 2009-04-13 10:19:08 följande:
Ja jag måste nog göra det... känner väl bara att han nån gång kan erbjuda sig att gå upp tidigt och ta frukosten men det händer ALDRIG!! Jag kan väl få sovmorgon nån gång... han sover fortfarande och själv har jag varit vaken sen 06.30 och då sov jag inget mellan 2-4 ... Igår när hans kompis var här och hörde om A skulle med å festa på kvällen så sa anders att ne den här jäkla förkylningen verkar inte ge sig och jag sa att mitt suttit i ca 2 veckor. Då säger karlfan men du har ju bara hosta!!!! Jag har haft sån hosta att det rivit sönder halsen på mig och jag har hostat extra på nätterna. Medan han bara måste snyta sig?! JAg trodde jag skulle gå i taket. Jag är så tät i näsan på kvällarna att det inte går att andas alls genom näsan medan hans bara rinner... #¤T"#¤&")&%¤%=/#=&/?#%?&Y *sur*
haha flåt men karlar o förlkylningar, det är nåt med det
Men jag tycker inte du kan förvänta dig att han ska erbjuda sig saker som du alltid annars gör automatiskt, han är bekväm! ni har levt ihop länge har barn ihop o ja... jag tror han som många andra tar för givet! helt FEL såklart men lätt gjort..
Som sagt, prata med honom o du måste måste få honom att inse allvaret så du inte bara "nämner" det o tror att han ska fatta för det kommer han nog inte göra direkt... detta måste nog "bankas" in... var övertydlig o bestämt säger ju jag...
*herregud, amatörpsyk har talat*
Nu ska jag nog ut o elda lite... kramis