Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladderbebisarna Del 7

Honeyflowers skrev 2009-04-07 21:08:18 följande:
    ojj... jag tycker att det ilar rätt bra i magen på mig med o jag är ju bara i v 27!!!!!!!kanske den håller på fixerar sig redan, max gjorde ju det i v 30 typ...
    ja man vet aldrig BM får känna nästa gång

Måns fixerade sig inte förrän någon dag innan förlossningen sist så jag räknar kallt med att donnan inte gör det heller..
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas
    Thezzizen skrev 2009-04-07 21:14:12 följande:
    Du kommer tycka det är så sköönt med eget rum till M, jag lovar!Ja nu är det nära, känns skitskumt! Tror iaf jag har en del sd på kvällarna... märks att ja är omföderska vA? . plockade fram bebiskläder nu som ska ner i bbväskan i morrn iaf.
    Hoppas du har rätt han ska ju vara på vån2 dessutom.. huga...

Ska in till babyproffsen o köpa babyskyddet o få det inmonterat på torsdag med, passa på att inhandla en babyvakt då med för jag vågar inte låta M sova helt ensam utan att vi hör honom iaf.. '

Mys med BBväskan ändå, min är klar med, så gott som iaf, hittar inte min patientbricka (skitsamma va ) o sen lite hygienprylar o sånt såklart....
  • Hannnas
    Thezzizen skrev 2009-04-07 21:23:19 följande:
    Hanna, patientbricka??????? Vilket århundrade lever du i???Ja jag har tvättat ett linne o en tshirt o lite trosor te mig som ska ner. Har ett presentkort på lindex så jag får handla ett par till brallor te bebisen som ska ner. Ska rensa mappen med journalen i också så det inte bara är massa dravel som ska ner..Tänk att man känner att man borde göra detta nu, fast bebisen lika väl kan dröja en månad till... kämpigt..
    Du, du ska inte fråga mig, fråga vår förlossning snarare... fattar inte det heller! därför vägrar jag det med vi har inte haft sånt på åratal hos oss så jag fattar inte hur sena de är där borta

Nää bebis dröjjer inte 1 mån till, är du galen! Våra ungar är här båda inom loppet av 2v o det är nästan läskigt nära
  • Hannnas
    Thezzizen skrev 2009-04-07 21:34:02 följande:
    Hanna, jag har aldrig använt min bricka ngnsin.... säg åt dem att uppdatera sig lite..Hmm, ska nog skriva lite förlossningsplan också, även om det finns lite i min klarajournal. har ni bestämt hur ni gör med måns?hMM, ja efter helgen som kommer är bebis välkommen här iaf. Har typ massa att fixa innan dess...
    Handskrivna förlossningsplaner är däremot helt ute här

Har def sagt till dem att uppdatera sig, vad tror du om mig o det är på G men ja, du vet ju hur lång tid alla sk förändringar tar...

Jadu, jag har inte så mkt önskningar denna gång mer än sen avnavling, sen tänker jag att jag tar det som det kommer.. du??

Y är välkommen efter helgen med, men helst efter nästa...
  • Hannnas
    Thezzizen skrev 2009-04-07 21:45:01 följande:
    Eftersom förra blev som den blev så har jag en del önskemål både om det blir vag. eller om det blir snitt. Mycket pepp och stöd, försöka vara uppe hela tiden, bada. bebis direkt på bröstet vid snitt.... ja en del smått o gott
    ja jag kan förstå dig... Själv räknar jag med att inget ska hinnas med... han inte gå sist, hann inte bada, han inte NÅT jag trodde... så varför skulle det hinnas denna gång känner jag...

Hur ställer du dig till avnavlingen då? Här har A fått stränga order om att hålla koll på den för vårt sjukhus tillämpar inte sen avnavling generellt (pga en obstinat överläkare med för mkt att säga till om)
  • Hannnas
    Thezzizen skrev 2009-04-07 21:53:55 följande:
    jag vet inte riktigt. Från en del håll har jag hört att de utövar det här och från andra inte. Ska väl lägga fram det om det blir aktuellt
    Aktuellt lär det ju bli? för av ska den ju

Ring din förlossning o fråga... o vad vill du eg?
  • Hannnas

thezz... vet att jag frågade imorse men har säkert missat svaret o ids bara inte läsa bak... hur mår R?

• Hannnas
    Thezzizen skrev 2009-04-07 22:09:40 följande:
    jo men om de blir snitt kanske man inte har allt att säga till om. SKulle även behöva läsa på lite mer innan
    sant, det är ju omständigheter som får avgöra endel såklart... men det ska gå vid snitt.. o det är verkligen dags att läsa på nu om du inte gjort det
  • Hannnas
    Thezzizen skrev 2009-04-07 22:22:28 följande:
    Hanna, jodå han mår okej här.. Börjar bli mer och mer öm i magen bara (vad hade han räknat med). Han h ade nog räknat med att det skulle vara en piece of cake efteråt, och skulle snickra altan hela veckan . jo säkert...Ja det är mkt som skulle behöva läsas på.... men men det hinns nog med det å..
    haha ja jag förstår honom iof, man tror SÅ gott om sig själv ibland o det förvånar mig inte om han iaf ger altansnickeriet en chans för att sen krypa iväg med svansen mellan benen du får hälsa honom iaf

Jojo, "hinns med" visst... säkert du det är ju SÅ långt kvar menar jag

Nä nu ska jag försöka ringa in min man från garaget, han målar lister (tack gode gud sista strykningen där)...

Natti
  • Hannnas

Sist ut.... först in

morron

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7